نصب و راه اندازی دومین اکسیژن ساز بیمارستان امام خمینی پیرانشهر+فیلم

مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت:‍ با نصب و راه اندازی دومین اکسیژن ساز، ظرفیت تولید اکسیژن بیمارستان امام خمینی این شهرستان سه برابر شد.

دکتر مجید کاسیان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر دکتر مجید کاسیان زاده در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، از نصب و راه اندازی دومین دستگاه اکسیژن ساز به ظرفیت ۶۰۰ لیتر در بیمارستان امام خمینی (ره) پیرانشهر خبر داد و گفت: با نصب و راه اندازی دومین اکسیژن ساز، ظرفیت تولید اکسیژن بیمارستان امام خمینی این شهرستان سه برابر شد.

کاسیان زاده اظهار داشت: دومین دستگاه اکسیژن ساز که در اواخر سال ۱۳۹۹ به همت مسئولان اجرایی و دانشگاه علوم پزشکی استان و فرماندار این شهرستان پس از تامین اعتبار از طریق وزارت بهداشت، خریداری و تحویل بیمارستان امام خمینی (ره) پیرانشهر شده بود که پس از اتمام مراحل نصب و راه اندازی در تاریخ ۳۱ فروردین، وارد مدار تامین اکسیژن بیمارستان شد.

او  اضافه کرد: ️دستگاه مذکور با ظرفیت تولید ۶۰۰ لیتر در دقیقه و  به ارزش تقریبی ۲۹ میلیارد ریال، توان تامین اکسیژن حداقل ۶۰ بیمار را دارد و با احتساب دستگاه قبلی ظرفیت تولید اکسیژن در بیمارستان به ۹۰۰ لیتر در دقیقه رسید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر در ادامه گفت: با راه اندازی این دستگاه امکان اکسیژن رسانی به ۹۰ بیمار را بطور همزمان دارد.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.