فوت ۱۳ بیمار کرونایی در آذربایجان غربی/شناسایی هزار و ۶۰بیمار جدید کرونایی در استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: هزار و ۶۰ نفر دیگر در آذربایجان غربی به بیماری کرونا مبتلا و ۲۶۶ نفر از مبتلایان در بیمارستان بستری شدند.

دکتر جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، از شناسایی هزار و ۶۰ بیمار مبتلای جدید به ‏کرونا ‏در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۶۶ نفر در مراکز درمانی استان ‏بستری شدند‎.

او تعداد بیماران کرونایی بستری شده در استان را هزار و ۱۹۲ نفر اعلام کرد و افزود: از کل ‏بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی، ۶۰۶ نفر ‏مبتلای ‏قطعی و ۵۸۶ نفر مشکوک بودند‎.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: طبق ‏آخرین ‏آمار، ۲۴۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان بستری شده اند و، ۵۹ ‏نفر نیز تحت ونتیلاتور یا دستگاه تنفس مصنوعی قرار دارند‎. ‎

آقازاده با اشاره به اینکه ۱۳ نفر از مردم استان آذربایجان غربی شامل ۲ نفر در ارومیه، ۴ نفر در میاندوآب، ۱ نفر در بوکان، ۱ نفر در تکاب، ۱ نفر در شوط، ۱ نفر در چالدران، ۱ نفر در خوی، ۱ نفر در ماکو، ۱ نفر مهاباد به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند افزود: کل فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به سه هزار و ۹۲۷ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی همچنین اظهار کرد: ‏در شبانه روز گذشته از ۲ هزار و ۷۲۸ نفر تست کرونا دریافت شده است که در هزار و ۲۶۶ نفر ‏از این تعداد نتیجه مثبت بوده است‎.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.