فوت ۱۶ بیمار کرونایی در آذربایجان غربی/شناسایی هزار و ۲۲۲ نفر بیمار جدید کرونایی در استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: ۱ هزار و ۲۲۲ نفر دیگر در آذربایجان غربی به بیماری کرونا مبتلا و ۲۳۹ نفر از مبتلایان در بیمارستان بستری شدند.

دکتر جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، از شناسایی ۱ هزار و ۲۲۲ نفر بیمار مبتلای جدید به ‏کرونا ‏در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۳۹ نفر در مراکز درمانی استان ‏بستری شدند‎.

او تعداد بیماران کرونایی بستری شده در استان را هزار و ۱۲۵ نفر اعلام کرد و افزود: از کل ‏بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی، ۶۱۳ نفر ‏مبتلای ‏قطعی و ۵۱۲ نفر مشکوک بودند‎.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: طبق ‏آخرین ‏آمار، ۲۳۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان بستری شده اند و، ۴۹ ‏نفر نیز تحت ونتیلاتور یا دستگاه تنفس مصنوعی قرار دارند‎. ‎

آقازاده با اشاره به اینکه ۱۶ نفر از مردم استان آذربایجان غربی شامل ۹ نفر در ارومیه، ۱ نفر در میاندوآب، ۱ نفر در پلدشت، ۲ نفر در اشنویه، ۱ نفر در سلماس، ۱ نفر در چالدران، ۱ نفر در خوی به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند افزود: کل فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به سه هزار و ۸۹۳ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی همچنین اظهار کرد: ‏در شبانه روز گذشته از ۲ هزار و ۹۱۳ نفر تست کرونا دریافت شده است که در ۱ هزار و ۲۲۲ نفر ‏از این تعداد نتیجه مثبت بوده است‎.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.