۴۵ نفر از کاندیدا‌های شورای شهر در مشهد احراز صلاحیت نشدند

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر مشهد گفت: در مشهد از مجموع ۸۲۳ کاندیدا ۳۸ نفر، در شهر رضویه از ۱۹ کاندیدا، ۴ نفر و در شهر ملک آباد از ۱۶ کاندیدا ۳ نفر احراز صلاحیت نشدند.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدعلی بامشکی دررئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر مشهد در رابطه با رد صلاحیت‌شدگان کاندیدا‌های انتخابات شورای شهر در شهرستان مشهد، گفت: با بررسی‌هایی که از ۲۳ فروردین تا ۶ اردیبهشت در جلسات هیأت نظارت صورت گرفت، در شهر مشهد از مجموع ۸۲۳ کاندیدا ۳۸ نفر، در شهر رضویه از ۱۹ کاندیدا، نفر ۴ نفر و در شهر ملک آباد از ۱۶ کاندیدا، ۳ نفر احراز صلاحیت نشدند.

او با بیان اینکه از ۸۵۸ نفر داوطلبانی که در هیات اجرایی تایید صلاحیت شده بودند ۴۵ نفر معادل ۴/۶۱درصد در هیات نظارت شهرستان رد صلاحیت شده‌اند، افزود: در بررسی صلاحیت‌ها به دور از گرایشات و سلایق سیاسی؛ براساس مستندات موجود از مراجع استعلامی و مورد وثوق هیات نظارت، بررسی صلاحیت‌ها صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید 


وی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر مشهد ادامه داد: شایسته است شهروندان عزیز به تایید صلاحیت افراد اکتفا نکرده ودر انتخاب کاندیدای اصلح، عواملی مانند تدین، تعهد، تجربه، تخصص، کارامدی، نیاز شهری، عملکرد گذشته، سلامت و شایستگی نامزد‌ها را مد نظر قرار دهند.

بر اساس اعلام قبلی رییس هیأت نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای شهر مشهد، افرادی که به نتیجه بررسی صلاحیت در هیات اجرایی و نظارت اعتراض دارند می‌توانند به استناد تبصره یک ماده ۵۳ ظرف ۴ روز به هیات نظارت خراسان رضوی مستقر در استانداری و یا تبصره ۲ به هیات اجرایی مستقر در فرمانداری تسلیم کنند.

 

انتهای پیام//م‌.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار