مقصودی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

جای هیچ نگرانی در ارسال به موقع مرسولات پستی نمایشگاه قرآن نیست

رئیس مرکز تجزیه و مبادلات شرکت ملی پست از روند ارسال مرسولات پستی نخستین نمایشگاه قرآن کریم خبر داد.

همزمان با آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، مهدی مقصودی رئیس مرکز تجزیه و مبادلات شرکت ملی پست در در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه مرکز تجزیه و مبادلات پست برای ارسال مرسولات پستی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم اظهار کرد: ما تجربه خوبی در نمایشگاه مجازی کتاب داشتیم و این تجربه منجر اعتماد بیشتر و نگاه مثبت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجموعه شرکت ملی پست کشور شد.

رئیس مرکز تجزیه و مبادلات شرکت ملی پست افزود: ما در مرکز تجزیه و مبادلات شرکت ملی پست تمام ظرفیت های خود را برای نمایشگاه مجازی قرآن کریم بسیج کرده ایم و این کار را در اولویت اصلی خود قرار داده ایم.

او گفت: باتوجه به اهمیت ویژه مرسولات نمایشگاه مجازی قرآن کریم، همکاران توجیه شده‌اند تا هم از نظر معنوی نگاه ویژه‌ای به محصولات داشته باشند و هم با اولویت، مرسولات را از این مرکز به سراسر کشور ارسال کنند.

مقصودی بیان کرد: تمام مرسولات از این مرکز به سراسر کشور ارسال می‌ شوند و نگرانی برای ارسال مرسولات نمایشگاه مجازی قرآن کریم وجود ندارد، چراکه نمایشگاه کتاب تجربه موفقی بود که به خوبی آن را پشت سر گذاشتیم.


بیشتر بخوانید:


گفتنی است؛ نمایشگاه مجازی قرآن کریم از امروز ۱۱ لغایت ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و شرکت ملی پست که تجربه موفق همکاری با اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را در بهمن ماه سال گذشته در کارنامه خود ثبت کرده، در راستای برقراری عدالت فرهنگی با نمایشگاه مجازی قرآن کریم همکاری می‌کند و بخش لجستیک و ارسال مرسولات و کتاب‌های این نمایشگاه بر عهده پست خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار