در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رشد ۱۱۳ درصدی ترافیک مرسولات پستی در فروردین ۱۴۰۰

مدیرکل منطقه پستی جنوب شرق استان تهران درباره برنامه و اقدامات منطقه پستی جنوب شرق پایتخت توضیحاتی را ارائه داد.

نادر عباسی مدیرکل منطقه پستی جنوب شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان افزایش مرسولات پستی منطقه جنوب شرق استان تهران در فروردین ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: با توجه به وضعیت کنونی جامعه و شیوع ویروس کرونا در کشور، بسیاری از سازمان‌ها به فکر تغییر شرایط کاری خود بودند و این تغییر رفتار در پست هم ایجاد شد.

مدیرکل منطقه پستی جنوب شرق استان تهران افزود: شرکت ملی پست فرآیند کاری خود را به گونه‌ای طراحی کرد که بتواند از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود در جهت ارائه خدمت به هموطنان استفاده کند، تا خدمات مناسبی به هموطنان ارائه داده شود.

او گفت: خوشبختانه در این مدت اخیر با اقبال عمومی مردم در کل کشور مواجه شدیم و یک ظرفیت عظیمی وارد شبکه پستی کشور شد و در برخی موارد مرسولات پستی افزایش حجیمی پیدا می‌کردند و دچار رسوب مرسولات می‌شدیم.

عباسی ادامه داد: به همین دلیل ظرفیت‌های خود را افزایش دادیم تا هنگام ارسال مرسولات پستی به دست هموطنان با مشکل مواجه نشویم.

مدیرکل منطقه پستی جنوب شرق استان تهران افزود: در منطقه جنوب شرق عملکرد ما در قیاس با سال گذشته گسترش پیدا کرد و در بخش خرید و فروش اینترنتی از نظر ترافیک پستی، ۱۱۳ درصد رشد ترافیکی در فروردین ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتیم.

او با بیان اینکه ما از نظر ترافیک رتبه ۴ کشور را در سال گذشته کسب کرده‌ایم، گفت: در خصوص خدمات پستی نیز شرکت پست در طول امسال بعد از وزارت بهداشت و درمان دومین سازمانی بود که خدمات آن تعطیل نشد و به صورت کامل و با تمام ظرفیت ارائه خدمت می‌داد.

عباسی بیان کرد: در بخش ترافیک درآمد نیز بخش باجه‌ای ما ۳۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش ترافیک پیدا کرد و ۹۲ درصد هم رشد درآمدی داشتیم.


بیشتر بخوانید


مدیرکل منطقه پستی جنوب شرق استان تهران ادامه داد: این موضوع نشانگر این است که مردم به پست اعتماد دارند و با توجه به محدودیت‌های موجود در جامعه، بخشی از خدمات خود را به پست سپرده‌اند و از طریق خدمات پستی کار‌های مردم انجام می‌شود.

عباسی بیان کرد: ما با تعامل همه همکاران توانستیم در سال ۹۹ رتبه اول کیفیت را در شبکه پستی کشور کسب کنیم و این موضوع با تلاش، همکاری و همیاری همکاران مجموعه جنوب شرق استان تهران صورت گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار