روزه، گرما و ماسک/ اینجا پست خوزستان است

در حالیکه ماه مبارک رمضان است و دمای هوا هر روز افزایش می‌یابد، اما چیزی از عملکرد کارکنان پست خوزستان کم نشده است.

سارا حسینی کلورزی یکی از فعالان اجتماعی و روابط عمومی اداره کل پست استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با شیوع کرونا ویروس و بنابر اقتضای کاهش تردد مردم در شکستن زنجیره شیوع بیماری، پست مسئولیت حلقه ارتباطی بین مردم و نیازمندیهایشان را برعهده گرفت.

او افزود: با برقراری محدودیت‌های تردد و پیاده سازی شیوه نامه‌های بهداشتی مردم به تامین نیازمندی‌های خود از طریق ارسال و دریافت پستی روی آوردند و همین امر باعث رشد ناگهانی تعداد مرسولات و امانت‌های پستی در سراسر کشور شد.

حسینی کلورزی اظهار داشت: از آنجاییکه این امر به یکباره و با سرعت زیاد اتفاق افتاد، پست به منظور عمل به مسئولیت اجتماعی خود این نقش ارتباطی را برعهده گرفت، اگرچه زمانی برای توسعه امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز لازم بود، اما تقاضای مردم برای دریافت خدمات متوقف و منتظر این تغییرات نمی‌شد.

روزه، گرما و ماسک/ اینجا پست خوزستان است

این فعال اجتماعی بیان کرد: در همین زمان کارکنان پست همت خود را نشان داده و با افزایش بهره وری و عملکرد خود در کنار سخت شدن شرایط کاری به دلیل پیاده سازی شیوه نامه‌های بهداشتی و همچنین افزایش حجم و ترافیک مرسوله‌های پستی این فاصله زمانی را پوشش دادند تا وقفه‌ای در چرخه ارائه خدمات به مردم ایجاد نشود.

او ادامه داد: هراس از بیماری ناشناخته‌ای که هر روز چهره عوض می‌کرد، اضافه شدن دائمی ماسک بر روی صورت‌ها و افزایش مراحل کاری با ضدعفونی کردن مرسوله‌های پستی هیچکدام نتوانست مانع افزایش بهره وری کارکنان پست با تعصب نسبت به مردم سرزمینشان شود.

روزه، گرما و ماسک/ اینجا پست خوزستان است

حسینی کلورزی اظهار داشت: با طولانی شدن و گستردگی و تغییر چهره متوالی این ویروس امید به برگشت روال عادی کار کمتر شده و این در حالی است که در خوزستان دمای هوا رو به افزایش بوده و استفاده از ماسک آن هم برای موزعینی که با کلاه کاسکت در ساعات اوج گرما مسئولیت توزیع مرسولات را بر عهده دارند، بسیار دشوار خواهد شد.

او تصریح کرد: اما آنچه که در بازدید‌های ماه مبارک رمضان از واحد‌های اجرایی پست خوزستان و گفتگو با کارکنان روزه دار این اداره کل برمی آید آنان عزم خود را در راه خدمات رسانی ایمن و با کیفیت تا پایان دوران شیوع کرونا جزم کرده اند و افزایش چند درصدی مرسولات نتوانسته است از تعهد به رسالت و انتخابشان چیزی کم کند.

روزه، گرما و ماسک/ اینجا پست خوزستان است

حسینی کلورزی گفت: اما آنچه که از دست مردم در حمایت ازین قشر بی ادعای پرتلاش بر می‌آید بسته بندی صحیح و استفاده از لفاف مناسب، آدرس نویسی صحیح و بدون نقص، کاهش زمان انتظار موزعین در محل آدرس گیرندگان و خداقوتی با روی گشاده به آنان است، کارکنانی که هم ردیف کادر سلامت با فعالیت‌های شبانه روزی و تقدیم شهدای سلامت به جامعه در شکستن زنجیره شیوع کرونا تلاش می‌کنند.

روزه، گرما و ماسک/ اینجا پست خوزستان است

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.