فعالیت پایگاه‌های انتقال خون قزوین در شب‌های قدر

پایگاه‌های انتقال خون استان همزمان با شب‌های قدر در ساعات تعیین شده آماده پذیرش اهداکنندگان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مریم مدرسی مدیرکل انتقال خون استان گفت: پایگاه انتقال خون قزوین امشب پایگاه‌های انتقال خون قزوین پذیرای اهدا کنندگان خون در شب‌های قدر مصادف با شب ۱۹ ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۹ تا ۳۰ دقیقه بامداد در خدمت اهداکنندگان خواهد بود.

مدرسی افزود: ساعات کار پایگاه انتقال خون قزوین در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت به ترتیب مصادف با شب و روز ۲۱ ماه مبارک رمضان ساعت ۱۹ تا یک بامداد و ۱۹ تا ۲۳ و ۳۰ دقیقه است.

به گفته وی، ساعت کار پایگاه انتقال خون قزوین در ۱۵ اردیبهشت مصادف با شب ۲۳ رمضان نیز از ساعت ۱۹ تا ۳۰ دقیقه بامداد خواهد بود.

مدیرکل انتقال خون استان گفت: پایگاه انتقال خون قزوین در تمامی روز‌های یاد شده به جز ۱۴ اردیبهشت مصادف با سالروز امام علی (ع) از ساعت هشت تا ۱۳ و ۳۰ آماده پذیرش اهداکنندگان است.

مدرسی همچنین به ساعات کار پایگاه انتقال خون تاکستان در شب‌های قدر نیز اشاره کرد و گفت: این پایگاه امروز مصادف با شب ۱۹ رمضان از ساعت ۱۹ تا ۲۳ و ۳۰ دقیقه و روز سیزدهم اردیبهشت مصادف با شب ۲۱ ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۹ تا ۲۴ و پانزدهم اردیبهشت مصادف با شب ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۹ تا ۲۳ و ۳۰ دقیقه فعال است.

وی با بیان اینکه بیماران به طور مستمر و بی وقفه نیازمند خون و فرآورده‌های خونی هستند، از شهروندان نوع دوست قزوینی خواست تا در ماه مبارک رمضان به ویژه شب‌های قدر اهدای خون را فراموش نکنند و با این کار خود در نجات جان هم نوعانشان سهیم باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.