هشدار به مردم؛

مراقب کلاهبرداری با عناوین «کارت هوشمند بیمه» باشید

مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان غربی نسبت به سوء استفاده شرکت‌های سود جو از نام بیمه سلامت هشدار داد و گفت: بیمه سلامت هیچ تماس تلفنی و پیامکی با مردم ندارد.

دکتر فریده جعفری مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، نسبت به سوء استفاده شرکت‌های سود جو از نام بیمه سلامت هشدار داد و گفت: با اجرای طرح الکترونیکی کردن فرآیند‌های بیمه‌ای و حذف کاربرد دفترچه‌های درمانی، برخی ازشرکت هاو افراد سودجو ضمن برقراری تماس تلفنی یا فضای مجازی با بیمه شدگان، با وعده‌های واهی و غیر واقعی به مردم و در قبال اخذ مبالغی با ترفند های" صدور کارت بیمه سلامت "یا "کارت هوشمند بیمه " و ... اقدام به سود جویی می‌نمایند.

او هرگونه وابستگی این شرکت‌ها به سازمان بیمه سلامت ایران را تکذیب کرد و افزود: هیچ کارت جدیدی جایگزین دفترچه‌های قدیمی نخواهد شد و اداره کل بیمه سلامت در سطح استان هیچ گونه تماس تلفنی برای صدور هیچ نوع کارتی را ندارد.

جعفری خاطر نشان کرد: تمامی خدمات بیمه‌ای این اداره کل استان توسط ادارات بیمه سلامت و دفاتر نمایندگی و پیشخوان‌ها و خدمات الکترونیکی غیرحضوری سازمان در مناطق مختلف استان انجام می‌گیرد و هرگز برای ارایه خدمات به افراد، از تماس تلفنی استفاده نکرده و هر گونه فراخوان عمومی از طریق سایت رسمی اداره کل بیمه سلامت ایران به آدرس www.ag.ihio.gov.ir و یا از طریق صدور پیام در رسانه ملی و رسانه‌های جمعی معتبر صورت میپذیرد و مردم در صورت مشاهده تخلف، موارد را به سامانه ۱۶۶۶ اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.