از انتخابات چه خبر؟

از ظریفی که اصلاح طلب نیست تا رد صلاحیت ۸۱ درصدی شورای شهر فعلی

در بسته خبری «از انتخابات چه خبر؟» به بررسی اتفاقات انتخاباتی سیزدهم اردیبهشت پرداختیم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  در بسته از «انتخابات چه خبر؟» سیزدهمین روز اردیبهشت ماه به مسائل پیش آمده در روزی که گذشت می‌پردازیم.

بخشی از موضوعات انتخاباتی سیزدهمین روز اردیبهشت ماه به انتخابات شورای شهر و حواشی مرتبط با آن مربوط می‌شود.

اضافه شدن دو کاندیدای جدید به جمع اصلاح طلبان

امروز دو کاندیدای جدید به جمع مدعیان پاستور اضافه شدند؛ زهرا نوری دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب و محمود صادقی دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها از کاندیدا‌هایی بودند که هر دو از سوی جریان اصلاحات وارد رقابت‌های انتخاباتی شدند؛ هر دوی این کاندیدا‌ها تاکید کردند که به نفع کاندیدای واحد جبهه اصلاحات کنار خواهند کشید.

اعتماد ملی بدون نامزد اختصاصی

اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی اعلام کرد که این حزب نامزد اختصاصی برای انتخابات ریاست جمهوری ندارد.

ظریف اصلاح طلب نیست

محمدرضا عارف امروز در مصاحبه‌ای در خصوص اصلاح طلب بودن ظریف گفت: آقای ظریف اصلاح‌طلب به معنای سیاسی نیست. ایشان عضو انجمن اسلامی دانشجویان آمریکا بود که عموم آن‌ها اصلاح‌طلب هستند و رفتار‌ها و گرایشات‌شان در دایره اصلاحات تعریف می‌شود.

جامعه روحانیت از لاریجانی حمایت نمی‌کند

در حالی که این روز‌ها همچنان بر سر خواستن یا نخواستن علی لاریجانی صحبت‌های زیادی وجود دارد، باهنر از احتمال حمایت شورای وحدت از لاریجانی گفت و سخنگوی جامعه روحانیت مبارز یعنی حجت الاسلام مصباحی مقدم از عدم حمایت این تشکل از علی لاریجانی در خبر داد.

لاریجانی را در جریان اصولگرا نگه دارید

حسن غفوری فرد هم در دفاع از عملکرد لاریجانی، از جریان اصولگرا خواست که او را در میان خود نگه دارند؛ او در این خصوص گفت: هرچند لاریجانی هنوز اعلام نکرده که برای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا است یا خیر، اما امیدواریم اگر به کاندیدا شدن تمایل دارد پیگیری شود که حتما برخورد دوستانه‌ای از سوی اصولگرایان صورت گیرد و تلاش کنیم که در اردوگاه اصولگرایان باقی بماند.

رد صلاحیت ۸۱ درصدی شورای شهر فعلی

شکرالله حسن بیگی، رئیس ستاد انتخاباتی استان تهران در خصوص تایید صلاحیت اعضای شورای شهر فعلی تهران گفت: ۸۱ درصد اعضای فعلی شورا‌های شهر استان تهران رد صلاحیت شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
عشق است رد صلاحیت اصلاح طلبان
آخرین اخبار