از انتخابات چه خبر؟

از لیست ۱۴ نفره اصلاح طلبان تا انصراف یک کاندیدا از جمع مدعیان ریاست جمهوری

در بسته خبری «از انتخابات چه خبر؟» امروز دوازدهم اردیبهشت ماه به اتفاقات یک روز گذشته پرداختیم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  در بسته از «انتخابات چه خبر؟» دوازدهمین روز اردیبهشت ماه به مسائل پیش آمده در روزی که گذشت می‌پردازیم.

بخشی از موضوعات انتخاباتی دوازدهمین روز اردیبهشت ماه به انتخابات شورای شهر و حواشی مرتبط با آن مربوط می‌شود.

اضافه شدن دو کاندیدا و کم شدن یک کاندیدای پاستور

اخبار انتخاباتی امروز دو کاندیداتوری جدید به همراه داشت؛ صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم و علیرضا افشار فرمانده اسبق بسیج دو نفری بودند که امروز کاندیداتوری خود برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

در مقابل تعداد بالای کاندیداتوری‌های روزانه، ابراهیم اصغرزاده از حضور در انتخابات انصراف داد؛ بعد از انصراف اصغرزاده، انجمن اسلامی مهندسان براساس اولویت از تاجزاده، ظریف و مولاوردی حمایت خواهد کرد.

ورود اصلاح طلبان به انتخابات با یک لیست ۱۴ نفره 

پربازدید‌ترین خبر امروز به خبر انتشار لیست ۱۴ نفره جریان اصلاحات از نامزد‌های خود مربوط می‌شود؛ لیستی نتیجه پیشنهاد احزاب و شخصیت جبهه اصلاحات است و در آن ظریف، جهانگیری و تاجزاده پیشتاز هستند و پزشکیان، عارف، هاشمی، شریعتمداری، کواکبیان، صدر، صادقی، مولاوردی، شجاعی، آخوندی و خرازی در اولویت‌های آن هستند.

حمایت اصلاح طلبان از ظریف

جبهه اصلاحات امروز در بیانیه‌ای از محمدجواد ظریف بابت فایل صوتی منتشر شده اخیر و تلاش هایش در وزارت خارجه تقدیر کرد و از او اعلام حمایت کرد.

لاریجانی همچنان موضوع داخل صحبت‌ها

در حالی که علی لاریجانی در لیست نامزد‌های اصلاح طلب نقشی نداشت، صادق کوشکی تحلیلگر اصولگرا گفت: نامزد اصلی اصلاح طلب‌ها علی لاریجانی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
لاریجانی اصلاح طلب نیست که نیست
آخرین اخبار