مسئولان بافت، شبانه مشکلات بازار مرغ را بررسی کردند

مسئولان بافت به صورت شبانه از کشتارگاه مرغ شهرستان بافت بازدید کردند و برای رفع مشکلات مرغ چاره اندیشی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امام جمعه، رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، فرماندار و سایر اعضای شورای تامین شهرستان بافت، دیشب به صورت از پیش تعیین نشده از کشتارگاه مرغ شهرستان بافت بازدید کردند.

سجاد علیدادی سلیمانی، رییس دادگستری شهرستان بافت در این بازدید گفت: این بازدید ۲ ساعته به منظور بررسی تامین و توزیع مناسب مرغ در شهرستان بافت انجام شد و در جریان آن روند انجام امور از فرآیند کشتار، استحصال، تولید، بسته بندی، نگهداری و حمل نقل از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

او بیان کرد: مجموعه‌های بازرسی و نظارتی باید با دقت بیشتر بر نحوه توزیع مرغ نظارت کرده و گزارشات مربوط به این موضوع را در کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری اطلاع دهند.

علیدادی سلیمانی یکی از وظایف مسئولان قضایی را بازدید از واحد‌های تولیدی و اطلاع از مشکلات آن واحد‌ها دانست و بیان کرد: از جمله سیاست‌های دستگاه قضا برای اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید است.

در این بازدید با اشاره به کمبود سراسری مرغ در سطح کشور و استان به تدابیر گرفته شده برای توزیع مرغ و رساندن آن به دست مصرف کننده و رصد مسئولان بر فرآیند توزیع اشاره و برای رفع کمبود مرغ تدابیری اندیشیده شد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار