توقف صدور برگه تردد در تعطیلات عید فطر

فرماندار اسدآباد از توقف صدور برگه تردد در تعطیلات عید فطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید کتابی، فرماندار اسدآباد گفت: با توجه به تجربه تلخ شیوع ویروس کرونا در ایام عید به دلیل افزایش تردد و سفرها، فرمانداری برگه تردد برای تعطیلات عیدفطر صادر نخواهد کرد.

او افزود:  باتوجه به اینکه  برگزاری مراسم عروسی و عزا موجب انتشار ویروس کرونا می شود، با برگزارکنندگان اینگونه مراسم از سوی پلیس  برخورد خواهد شد.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه تعهد عامل بازدارنده در اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی است، عنوان کرد:احتمالا پس از پایان ماه مبارک رمضان عده‌ای قصد برپایی مراسم عروسی داشته باشند، اما به این دسته از شهروندان عزیز یادآوری می‌کنیم برپایی مراسم موجب  افزایش شیوع این ویروس و انتقال آن به دیگران می شود.

کتابی تصریح کرد:مراسم نوعید نیز یکی از نگرانی‌های ما در چندروز آینده است، اما لازم است عنوان کنیم برپایی این مراسم نیز ممنوع است و با چاپخانه و کافی نت‌هایی که اقدام به چاپ اعلامیه نوعید کنند برخورد و مغازه آن‌ها پلمب خواهد شد.

او در ادامه به لزوم حضور پلیس در آرامستان از ساعت ۶ تا ۸ صبح که زمان دفن اموات است اشاره کرد و گفت:نمازعید فطر نیز در چند نقطه و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتیو در فضای باز  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.