رونمایی از ۲ مانیتور گیمینگ جدید شرکت هوآوی

جزئیات جدیدی از 2 مانیتور MateView GT و MateView منتشر شده است که در ادامه آن‌ها را مشاهده می کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هوآوی دو عضو جدید MateView و MateView GT خود را به خانواده محصولات میت افزود و بهتر است در نظر داشته باشید که این دو محصول اولین مانیتور‌های حرفه‌ای و گیمینگ هوآوی برای بازار مصرفی هستند که رونمایی شده است.

مانیتور‌های جدید شرکت هوآوی کیفیت تصویر بالا، اندازه بزرگ و طراحی ارگونومیک بسیار مناسبی را نسبت به سایر رقبای خود دارند و این مانیتور‌ها زاویه نمایش را برای کاربر بسیار بهبود داده اند. MateView و MateView GT به ترتیب در اندازه‌های ۲۸.۲ اینچی و ۳۴ اینچی قرار است به بازار عرضه شوند.

مدل MateView هوآوی بدنه باریکی با ضخامت ۹.۳ میلی‌متری دارد و نسبت صفحه به بدنه این دستگاه ۹۴ درصد و وضوح آن +۴ K معادل ۲۸۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است، اما مدل MateView GT هوآوی ۹۸ درصد طیف رنگی DCI-P۳ را پوشش می‌دهد و می‌تواند از چشم‌ها در برابر نور آبی محافظت بسیار خوبی کند.

آخرین جزئیات از 2 مانیتور جدید شرکت هوآوی

هواوی MateView با پشتیبانی از حالت Desktop Mode به کاربر اجازه می‌دهد ظرف چند ثانیه تلفن هوشمند خود را به کامپیوتر تبدیل کند و شرکت هوآوی در این مانیتور دو بلندگوی پرقدرت ۵ W نیز برای کاربران قرار داده تا بدون نیاز به بلندگوی خارجی، صدای مورد نیاز افراد را با قدرت و کیفیت خوبی فراهم کند.

رونمایی از ۲ مانیتور گیمینگ و جدید شرکت هوآوی


بیشتر بخوانید


این مانیتور از عمق رنگی ۱۰ بیتی، ۱.۰۷ میلیارد رنگ و HDR۴۰۰ با حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت قرار است پشتیبانی کند و نمایشگر چهار میکروفن داخلی، دو درگاه USB-A، دو درگاه USB-C، یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، یک درگاه MiniDP و یک رابط HDMI نیز دارد و MateView می‌تواند از طریق درگاه USB-C خروجی ۶۵ واتی هم داشته باشد.

مانیتور MateView جی‌تی این شرکت اولین مانیتور گیمینگ هوآوی است که نمایشگری ۳۴ اینچی با خمیدگی ۱۵۰۰ R دارد و از پنل ۳ K با وضوح ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی، نسبت تصویر ۲۱:۹ و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی استفاده می‌کند و کنتراست این مانیتور ۴۰۰۰:۱ است و از چشم در برابر نور آبی محافظت می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار