استاندار آذربایجان غربی ؛

آذربایجان‌غربی جزو ۵ استان امن کشور

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: به همت دستگاه‌های اجرایی، آذربایجان‌غربی جزو پنج استان برتر کشور در بحث امنیت پایدار و شاخص‌های امنیتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی روز پنج‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی افزود: این استان، الگویی فاخر از زندگی مسالمت آمیز زندگی اقوام و ادیان بوده که البته برای توسعه بیشتر نیازمند توجه بیش از پیش مسوولان هستیم.

او  بیان کرد: همکاری مداوم دستگاه قضایی استان با تمام مسوولان زمینه توسعه استان را فراهم کرده و این امر همچنان مورد تاکید است.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: هماهنگی خاصی بین دستگاه‌های اجرایی این استان برقرار است که امیدواریم این روند روز به روز تقویت شود.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این آیین گفت: خدمت به مردم نعمتی از جانب خداوند متعال است که باید قدر این نعمت را بدانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی اظهار داشت: باید کسی که به امر قضا انتخاب می‌شود، قضاوت را با دقت و هوشیاری انجام دهد.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه هم در این مراسم گفت: آذربایجان‌غربی مهد مجاهدت‌هاست و بهترین فرزندان خود را تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است.

حسین مجیدی بیان کرد: بیش از ٩٨ درصد پرونده‌های معوق در استان مختومه شده و در حال حاضر کمتر از ۵٠٠ پرونده معوق در سطح آذربایجان‌غربی داریم.

او  اظهار داشت: طی ٢ سال اخیر بیش از هفت هزار پرونده از پرونده‌های موجود منتهی به صدور حکم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه ادامه داد: دادرسی الکترونیکی که ابزاری نوین در دستگاه قضایی بوده و بیش از ٩۵ درصد ابلاغ‌ها الکترونیکی بوده که به مردم ابلاغ شده است و رتبه آذربایجان‌غربی در جایگاه برتر کشوری است.

او  اضافه کرد: احیای واحد‌های تولیدی در اولویت بوده و طی سال‌های گذشته ٢۵٠ واحد تولیدی آذربایجان‌غربی احیا شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.