اجرای طرح "فرزندان غدیر" در استان کرمانشاه

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح "فرزندان غدیر" در استان از پارسال گفت : در این طرح به زوجین نابارور تسهیلات کم بهره جهت درمان پرداخت می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام افشین کلات پور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت : طرح "فرزندان غدیر" کار مشترک موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی "سمت خدا" است که در آن تسهیلات با سود کم یا بدون سود در اختیار زوجین نابارور نیازمند قرار داده می‌شود.

او گفت : تاکنون هشت زوج در استان در قالب این طرح به بانک‌ها معرفی شده و بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان تسهیلات کم بهره دریافت کرده اند.

او افزود: زوجین نیازمند نابارور می‌توانند برای دریافت این تسهیلات به کانون‌های فرهنگی و هنری استان مراجعه کرده و ثبت نام کنند و بر حسب میزان سهمیه استان در اولویت معرفی قرار می‌گیرند.

این مسئول ادامه داد: خیران می‌توانند برای شرکت در این طرح کمک‌های خود را به شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۰۱۰ و یا به شماره حساب ۲۳۱۰۳۵۳۰۵۴ واریز کرده و یا با شماره گیری کُد #۲*۵۵*۷۳۳* نسبت به پرداخت کمک‌های نقدی خود اقدام کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه افزود: پس از واریز وجه افراد می‌بایست نیت پرداخت خود را (شرکت در طرح فرزندان غدیر) به شماره تلفن ۰۹۱۲۷۵۲۲۶۹۰ بصورت پیامک ارسال کنند.

او با اشاره به اجرای طرح "نذرقربانی" از ماه مبارک رمضان پارسال، گفت: این طرح هم کار مشترک موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی "سمت خدا" است که در آن با همیاری خیران نیک اندیش گوشت گرم گوسفندی برای خانوار‌های نیازمند کشور تهیه و میان آن‌ها توزیع می‌شود.

کلات پور گفت: در این طرح هر چهارماه یکبار نوبت استان رسیده و در هر نوبت ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم به استان تحویل می‌شود.

او افزود: از زمان شروع این طرح تاکنون ۴۸۰۰ بسته گوشت معادل ۷.۵ تن به ارزش یک میلیارد تومان میان خانوار‌های نیازمند استان توزیع شده است.

این مسئول گفت: علاوه بر این در یک مرحله جداگانه ۲۳ گوسفند به ارزش ۶۲ میلیون تومان قربانی و گوشت آن میان خانوار‌های نیازمند استان توزیع شد.

کلات پور با اشاره به تدوام اجرای این طرح گفت: خیرین نیک اندیش می‌توانند برای شرکت در این طرح کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۴۴۸۶ به نام موسسه حضرت خدیجه (س) واریز کرده و پس از واریز وجه نیت پرداخت خود را (شرکت در طرح نذر قربانی) به شماره تلفن ۰۹۱۲۷۵۲۲۶۹۰ بصورت پیامک ارسال کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه در ادامه از اجرای طرح "ختم جمعی نور" در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و افزود: در این طرح با حضور بیش از ۸۰۰ شرکت کننده توفیق ۲۷۲ ختم کامل قرآن دست داد.

او افزود: در این طرح که بصورت مجازی برگزار شد شرکت کنندگان ثبت نام کرده و هریک بنا به توانی که در قرائت روزانه قرآن کریم داشتند، صفحاتی مشخص کرده و قرائت می‌کردند.

کلات پور گفت: قرعه کشی جوایز این طرح امروز (۵ خرداد) برگزار شده و به ۵۰ نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار