امام جمعه کرمان:

کاندیدا‌های ریاست جمهوری برای اقتصاد راهکار مناسب ارائه کنند

نماینده ولی فقیه دراستان کرمان گفت: کاندیدا‌ها برای معرفی خود حرف‌های واقعی زده و اقتصاد کشور را در نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  کرمان، گفت: یاد خدا را در همه صحنه‌های زندگی خود رعایت کنید.

او با بیان اینکه دلهره، نگرانی و پریشانی عامل مهمی است که در بعضی مواقع اگر درمان نشده و با آن مبارزه نشود باعث مرگ می‌شود، افزود: عواملی همچون، احتمال زوال نعمت‌ها عارض شدن و ضعف و بیماری، گناهانی که افراد مرتکب شده‌اند و ضعف در برابر عوامل طبیعی باعث می‌شود تا افراد دچار نگرانی شوند که تنها راه برخورد با این موارد توبه و یاد خداوند است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی بیان داشت: در هیچ یک از صحنه‌های زندگی نباید از یاد خدا غافل بود.

نماینده ولی فقیه از استان کرمان گفت: باید به نماینده‌های مجلس به خاطر رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد آن‌ها تبریک گفت.

او  بیان داشت: پیروزی پرافتخار ملت فلسطین بر رژیم اشغالگر اسرائیل با ۱۲ روز مقاومت را به جهان اسلام و ملت فلسطین تبریک می‌گویم.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: مقاومت مردم فلسطین نشان داد که نابودی اسرائیل نزدیک  و به زودی شاهد این نابودی خواهیم بود  و جهان اسلام از شر این غده سرطانی رهایی می‌یابد.

او با اشاره به سالگرد رحلت امام خمینی رحمة الله علیه بیان داشت: رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۴۲ عاشورا و کربلا‌ای به پا کرد و در ادامه این راه ایثار فداکاری شهادت و شهامت بود که نتیجه آن پیروزی انقلاب اسلامی بود و افرادی که یک تنه در مقابل استکبار ایستادند و آن را به شکست واداشتند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی بیان کرد: در شرایطی که در گام دوم انقلاب هستیم رهنمود‌های حکیمانه سرنوشت‌ساز مقام معظم رهبری می‌تواند مسیر پیش رو را هموار کند.

او با بیان اینکه در دیدار تصویری مقام معظم رهبری با نماینده‌های مجلس نکاتی بود که بایستی به آن‌ها توجه ویژه شود، بیان کرد: ایشان در این دیدار فرمودند کسانی که در انتخابات کاندیدا شدند، به هر دلیلی احراز صلاحیت نشدند و از آنجایی که بچه‌های انقلاب هستند و موضوع انقلابی گرفتند و، چون در خدمت انقلاب هستند باید از این افراد قدردانی شود.

امام جمعه کرمان به بعضی از بی اخلاقی‌ها انتخاباتی اشاره  و افزود: افرادای هم قبل از اینکه صلاحیت‌ها انجام شود خط و نشان‌هایی برای شورای نگهبان کشیدند.

او گفت: شورای نگهبان با شجاعت و عدالت و شهامت از بین داوطلبان، کاندیدا‌های مورد نظر را احراز صلاحیت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: اولین توصیه به مردم این است که در مناظره‌ها و مصاحبه‌های آن‌ها با دقت تحلیل و حرف‌ها را خوب بشنوند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی گفت: با اخلاق بودن، راهکار‌های مناسب ارائه دادن، حرف‌های واقعی، آینده روشن رقم زدن و توجه جدی به دو محور اقتصاد و عدالت مورد اقبال مردم است.

او افزود: طرفداران کاندیدای مورد نظر را بایستی هر چه بیشتر به مردم بشناسانند.

امام جمعه کرمان بیان کرد: حمله به کاندیدا‌های دیگر، اهانت، تخریب و تضعیف آخرت خود را به تاراج دادن برای دفاع از دیگران در شأن و طراز جمهوری اسلامی ایران نیست.

او گفت: فضای سالم در انتخابات و ایجاد رقابتی مومنانه ایجاد کردن وظیفه مجریان امر است و مردم بایستی با دقت برنامه‌های افرادی که از کاندیدا‌های ریاست جمهوری طرفداری می‌کنند برنامه‌هایی که ارائه داده میشود رصد کنند و حضور حداکثری خود را با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در بیست و هشتم خرداد ماه ثبت کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.