۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۸ خرداد ماه)

شرکت شیائومی باز هم در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته، صدرنشین است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، تقریبا مثل هفته قبل در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند هفته، جایگاه بالا نشین‌ها دست نخورده باقی مانده و چند گوشی جدید هم به جدول اضافه شده است تا گوشی‌های شیائومی و سامسونگ تنها نباشند. طبق معمول چند هفته اخیر، گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو شیائومی و هم خانواده آن یعنی ردمی نوت ۱۰ معمولی (Redmi Note ۱۰)، کماکان در صدر جدول محبوب‌ترین گوشی‌های هفته هستند.

دیگر گوشی همراه شرکت شیائومی یعنی Poco M۳ Pro ۵G هم که در رده سوم هفته قبل قرار داشت، این هفته هم بدون تغییر این جایگاه را حفظ کرده است، درست مثل گوشی Xiaomi Poco X۳ Pro که قبلا چهارم بوده و اکنون نیز در همین جایگاه قرار دارد.

تغییر در فهرست محبوب ترین گوشی های هفته

این هفته تا رتبه چهارم جدول دست نخورده است، اما از رتبه ۵ تا ۱۰، هر ۶ گوشی موجود، روند صعودی داشته‌اند. مثل گوشی هوشمند اندرویدی Xiaomi Poco F۳ که هفته قبل ششم بوده و اکنون در رده پنجم جای گرفته است. گوشی محبوب Galaxy S۲۱ Ultra ۵G سامسونگ هم دو پله صعود را تجربه کرده و از رده هشتم به رده ششم رسیده است، درست مثل گوشی Samsung Galaxy A۵۲ که از رده نهم به رده هفتم رسیده است.

اما رده‌های هشتم تا دهم را گوشی‌های تازه وارد در اختیار گرفته‌اند. گوشی همراه Poco X۳ GT شرکت شیائومی در جایگاه هشتم جدول قرار گرفته و رده نهم را هم تلفن Realme X۷ Max ۵G تصاحب کرده است. شرکت وان پلاس هم بعد از مدت‌ها در این فهرست نماینده دارد. گوشی OnePlus Nord CE ۵G که در این هفته دنبال کننده بسیاری داشت هم در رده دهم قرار گرفته و جدول این هفته را کامل کرده است.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۷ خرداد ماه) 5

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۷ خرداد ماه) 2


بیشتر بخوانید

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار