سعید محمد در جمع مردم کرمان:

ما معتقد به یک دسته، مبتنی بر نظر ولی فقیه هستیم/ حرف‌های زیبا، مجدد کشور را به قهقرا نبرد

سعید محمد با اشاره به اینکه ما متعلق به جناحی نیستیم، چون دو قطبی سازی برای کشور را مضر می دانیم، گفت: ما یک دسته، مبتنی بر نظر ولی فقیه را قبول داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید محمد نماینده حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در همایش بزرگ یاران سلیمانی، حامیان رئیسی که با حضور اقشار مختلف مردم متشکل از شیعه و سنی در محل استادیوم ۷۰ هزارنفری شهید سلیمی کیای کرمان برگزار شد، گفت: امروز شعار‌های ناب امام را رهبری ادامه می‌دهند.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با اعلام اینکه یک واقعیت تلخ در دوره ما اتفاق افتاده است، افزود: ما دو نوع حکمرانی داریم که یکی اسلامی مبتنی بر ارزش‌های ناب است و با عدالت حرکت می‌کند، رفع تبعیض دارد، تکیه برمردم است که شهیدرجایی نمونه آن بود.

ما معتقد به یک دسته، مبتنی بر نظر ولی فقیه هستیم

سعید محمد اظهار داشت: در مقابل حکمرانی غربی لیبرال را داریم که مبتنی بر منفعت طلبی مدیران، رانت خواری، ناعادلانه بودن فرصت ها، توزیع ناعادلانه ثروت، اشرافی گری، بی انضباطی، نگاه کردن به عنوان کالا به زندگی مردم، حکمرانی مبتنی بر نظارت از داخل ماشین و ... است.

او تصریح کرد: اصلا بحت سیاسی نداریم، متعلق به جناحی نیستیم، چون دو قطبی سازی برای کشور مضراتی دارد، ما یک دسته، مبتنی بر نظر، ولی فقیه هستیم و آن را قبول داریم.

نماینده حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی بیان کرد: امکان دارد، هر مدیری جزو هر گروهی باشد؛ باید حکمرانی اسلامی داشته، انقلابی باشد و از غصه مردم خوابش نبرد.

سعید محمد گفت: هر کس دنبال کار شخصی خود، گرین کارت و فرزندانش در آن سو باشد، نگاهی به مردم کف خیابان نداشته باشد، حکمران غیراسلامی و غیر انقلابی است.

ما معتقد به یک دسته، مبتنی بر نظر ولی فقیه هستیم

او افزود: ما دو دسته مدیر (خادم ملت یا خائن به ملت) داریم، مراقب باشید، حرف‌های زیبا، مجدد کشور را به قهقرا نبرد تا غرب زده‌ها حکمرانی کنند.

سعید محمد تصریح کرد: قصد توهین نداریم؛ اما امروز اگر سوابق مدیریتی را ببینیم، در هر دوره مدیر دلسوز داشته ایم و در مقابل مدیرخائن نیز داشته ایم.

او بیان کرد: اگر تفکرمدیریتی کشور اصلاح نشود، مجدداً این مشکلات و افسار گسیختگی مسائل را بیش از گذشته شاهد خواهیم بود.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: مردم حق دارند، ناراضی و شاکی باشند، آن‌ها از معیشت خود ناراضی هستند، این حق مردم است، مردم گلایه مند هستند نه از انقلاب، بلکه از کارگزاران خود گله دارند.

سعید محمد افزود: امروز جوانان تحصیل کرده؛ اما شرمنده هستند، پدران حداقل‌ها را نمی‌توانند برای خانواده فراهم کنند.

او تصریح کرد: امروز باید نظام را از ناکارآمدی جدا کنیم، البته نظام ناکارآمد نیست، بلکه این ناکارآمدی ناشی از دیدگاه لیبرالی است.

ما معتقد به یک دسته، مبتنی بر نظر ولی فقیه هستیم

سعید محمد بیان کرد: کارآمدی نظام، با روی کار آمدن شهید سلیمانی ها، باکری‌ها و... محقق می‌شود که باید مدیران شبیه آنان اننخاب شوند.

نماینده حجت الاسلام رئیسی گفت: سال‌ها اقتصاد، سفره و معیشت مردم را گره در برجام زده بودند، این در حالیست که ما تنها با شرط عزت نفس مردم موافق مذاکره هستیم.

سعید محمد افزود: مقام معظم رهبری، سال‌ها تذکر می‌دهند، مراقب شبیخون فرهنگی باشید، برخی می‌گفتند، توهم توطئه دارند، امروز شاهدیم به فرهنگ ما از طریق لابی‌های صهیونیست حمله می‌شود و نمی‌توان کاری کرد.

او با بیان اینکه امروز مشکلات زیادی مانند اعتیاد، نبود شغل، فرزندآوری و... داریم که سالهاست کسی به فکرشان نبوده است، بیان کرد: در منطقه‌ای با منابع خدادادی بی شمار هستیم؛ اما متأسفانه شرایط زندگی مردم خوب نیست.

ما معتقد به یک دسته، مبتنی بر نظر ولی فقیه هستیم

او با اعلام اینکه ما ظرفیت‌های سرشاری داریم، ابراز امیدواری کرد: دولت انقلابی، با رای مردم به حجت الاسلام رئیسی برسد و گره‌های اقتصادی باز و زنجیره ارزش در کشور تکمیل و راهکار‌های مبتنی بر بوم استان‌ها رقم خورد.

سعید محمد تصریح کرد: بدین ترتیب، تحریم را متوقف و با راهکار و رویکرد جهادی و انقلابی، مشکلات بورس و مسکن را رفع می‌کنیم، مدیریت درکف استان‌ها شکل خواهد گرفت، البته نه از تهران، بلکه استان پهناوری مانند کرمان که بیشترین مس، سنگ آهن، کرومیت، سنگ ساختمانی و... را دارد که باید خلق ثروت برای مردم کند.

او بیان داشت: از فولاد بافت گرفته تا مس درآلو تا سد صفارود و تکمیل زنجیره ارزش محصولات معدنی را در استان خواهیم داشت و محرومیت زدایی در جنوب وشرق نیز جزو برنامه‌های ویژه مان است.

سعید محمد به لزوم توجه به بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: باید هرطور شده، آب را مدیریت کنیم و الّا محصولات کشاورزی استان از بین خواهد رفت. 

ما معتقد به یک دسته، مبتنی بر نظر ولی فقیه هستیم/ حرف‌های زیبا، مجدد کشور را به قهقرا نبرد

او انتقال حوزه به حوزه آب و استفاده از ظرفیت‌های مختلف استان را از دیگر برنامه‌های در دستور کار  حجت الاسلام رئیسی برشمرد.

عکس از  مهلا جنابی

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار