جشنواره ملی موسیقی افراد دارای معلولیت در البرز

جشنواره ملی موسیقی افراد دارای معلولیت در بخش‌های جسمی حرکتی، ذهنی، نابینایان وسایر گروه‌های معلولین به صورت تک نوازی و گروهی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، اسدالله حیدری، مدیرکل بهزیستی استان البرزگفت: بهزیستی البرز جشنواره ملی موسیقی افراد دارای معلولیت را با همکاری انجمن حمایت از معلولین هنرمند آهوان به صورت مجازی برگزار می کند.  

مدیرکل بهزیستی البرز افزود: جشنواره‌هایی همانند موسیقی افراد دارای معلولیت ضمن ایجاد نشاط اجتماعی، فراهم کردن بستر مناسب برای نشان دادن توانمندی این افراد در حوزه‌های مختلف به آحاد جامعه است.

حیدری گفت: ۲ سال پیش جشنواره موسیقی را ویژه افراد دارای معلولیت استان البرز برگزار کردیم که حدود هفتاد نفر به هنرنمایی پرداختند و ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست و شور، اشتیاق و هیجان این افراد ما را برآن داشت تا امسال نیز این جشنواره را این بار به صورت ملی برگزار کنیم  تا همه افراد دارای معلولیت در کشور از آن بهره‌مند شوند.

او افزود: این جشنواره در بخش‌های جسمی حرکتی، ذهنی، نابینایان وسایر گروه‌های معلولین به صورت تک نوازی و گروهی در سبک‌های سنتی و پاپ و بدون محدودیت سنی برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: مهلت ارسال آثار تا ۱۰ تیرماه است و زمان معرفی برگزیدگان ۲۵ تیرماه همزمان با هفته بهزیستی در سال جاری است.

حیدری  درخصوص نحوه ارسال آثار افزود: شرکت کنندگان از سراسر کشور می توانند آثار خود را از طریق شماره واتساپ ۰۹۳۵۲۸۰۸۳۱۲ به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و در این مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام/ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.