معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

به زودی واکسیناسیون دانشجویان خوابگاهی انجام می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واکسیناسیون دانشجویان خوابگاهی در آینده‌ای نزدیک انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فاطمه محرری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یکی از اقدامات مؤثر ما حضور پزشک و روانپزشک در خوابگاه‌ها بود، حضوری که کمک بسیار بزرگی به دانشجویان کرد.

او افزود: همچنین جلسات مشاوره‌ای روانپزشکان با دانشجویان در فضای باز و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار کردیم که خروجی بسیار خوبی برای کم کردن اضطراب و استرس دانشجویان و تقویت آنان در مسیر یادگیری دروس داشت.


بیشتر بخوانید


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه واکسیناسیون دانشجویان خوابگاهی در آینده‌ای نزدیک انجام می‌شود، ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته واکسیناسیون دانشجویان خوابگاهی همانند دانشجویان بالینی که انجام شد به‌زودی انجام می‌شود تا برای سال تحصیلی آینده دانشجویان دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند.

محرری بیان کرد: در بحث بیمه، بیمه حوادث برای همه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اقدام شده و بیمه خدمات درمانی به کلیه کسانی که در این خصوص مراجعه کردند تخصیص یافته است.

او تصریح کرد: همچنین در بحث اصلاح وضعیت تغذیه راه‌اندازی نرم‌افراز تغذیه در راستای بهبود کیفیت غذای دانشجویان داشتیم، ضمن اینکه راه‌اندازی ۲ خوابگاه ویژه دانشجویان دختر و متأهل در دستور کار قرار گرفته که هم‌اکنون برنامه‌های آن در حال اجرا است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تأکید کرد: جلسه‌ای در خصوص پیگیری و رفع مشکلات دانشجویان با حضور معاونان آموزشی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و روسای دانشکده‌های این دانشگاه برگزار شد تا به مطالبات آنان تا حد امکان پاسخ داده شود.

محرری اظهار کرد: در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ که تحصیل در شرایط سخت کرونایی تجربه شد تست‌های سلامت از تمامی ۱۸۰۰ دانشجوی خوابگاهی گرفته شد، 

او افزود: در راستای رفع مشکلات معیشتی دانشجویان پرداخت ۴۴۵۷ فقره وام تحصیلی، مسکن و ... را به متقاضیان داشتیم و با حمایت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد رقم وام‌های پرداختی هم افزایش یافت و مبلغ این وام‌ها از ۲۰ تا ۶۰ میلیون تومان بود.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.