پیشرفت ۷۵ درصدی ساخت مسکن محرومین در بام ایران

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت مسکن محرومین در استان با ۲۰۰ هزار مترمربع زیر بنا، در دست اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرشید ریاحی سامانی سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بر اساس طرح مصوب سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان در سال ۹۹ تاکنون ۲۰۰ هزار مترمربع مسکن محرومین در استان احداث شده است.

او افزود: در راستای اجرای طرح احداث مسکن محرومین در سال ۱۳۹۸ سهمیه استان تعداد دو هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی بود که ۱۰۰درصد این طرح اجرایی شده است و تمامی واحد‌ها احداث شده است.


بیشتر بخوانید


ریاحی اضافه کرد: همچنین سهمیه سال ۱۳۹۹ نیز تعداد یک هزار واحد تصویب شد که در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی در حال اجرا است.

او گفت: مجموع زیر بنای احداث شده در این طرح بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع است که تسهیلات بانکی پرداخت شده با همکاری بانک‌های عامل استان حدود ۱۵۷ میلیارد تومان است.

ریاحی تصریح کرد: ۹۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض از سوی سازمان برنامه و بودجه تامین و متناسب با پیشرفت فیزیکی واحد‌ها به حساب ذینفعان پرداخت شد.

او ادامه داد: احداث مسکن مقاوم، بهداشتی و مطمئن در برابر حوادث طبیعی، جهت اقشار آسیب‌پذیر روستایی از مهم‌ترین اهداف طرح مسکن محرومین است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.