دپوی بیش از ۴۶۷ کیلو تریاک در ارتفاعات دلفارد

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۴۶۷ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک دپو شده در ارتفاعات دلفارد شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر با استفاده از ۳ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مطلع و موضوع را به پلیس شهرستان جیرفت گزارش دادند.

او افزود: در این رابطه تیم‌های عملیاتی پلیس جیرفت با اشراف اطلاعاتی، مسیر تردد قاچاقچیان را در محور‌های روستایی دلفارد در کنترل خود قرار دادند که با مسدود شدن مسیرها، قاچاقچیان به ناچار این محموله را در ارتفاعات این منطقه دپو کردند تا در فرصتی مناسب آن را به مرکز کشور منتقل کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به توقیف خودروی راه پاک کن و دستگیری راننده آن تصریح کرد: در ادامه این عملیات ماموران با رصد لحظه به لحظه تحرکات قاچاقچیان و گشت زنی در اطراف روستای آبگرموئیه، آثار تردد آنان را به سمت ارتفاعات مشاهده شد و سرانجام ۴۶۷ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک دپو شده را از آنجا کشف کردند.

سردار ناظری با بیان اینکه قاچاقچیان با رها کردن خودرو‌های خود در نقطه‌ای دیگر از محل متواری شدند، افزود: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد و متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار