کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر و دستگیری ۷۷ سارق در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری ۷۷ سارق، کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر و ۲۷۶ فقره سرقت در قالب اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق جرم خیز شهرستان کرمان با هدف پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای احساس امنیت در پایان سال به همت ماموران پلیس شهر کرمان به مدت ۲ روز به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ماموران انتظامی موفق شدند در این طرح، ۲ تن و ۳۳۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۲۲ قاچاقچی و ۹۹ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کنند.

سردار ناظری تصریح کرد: در اجرای این طرح ۱۷ نفر اراذل و اوباش، ۲۸۴ متهم تحت تعقیب و ۷۷ سارق دستگیر و ۲۷۶ فقره سرقت کشف شد.

او با اشاره به کشف ۱۴ قبضه سلاح شکاری و جنگی و هزار و ۲۴۶ تیغه سلاح سرد و ۱۰ دستگاه شوکر گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از ۲ باب مغازه نیز ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ۳۴۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف را توقیف کردند.

سردار ناظری با اعلام اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار را بسیار حائز اهمیت بر شمرد و خواستار استمرار همکاری مردم با پلیس در ایام نوروز شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان از پاکسازی ۳۱ نقطه جرم خیز طی این طرح خبر داد و افزود: پلیس در زمینه ارتقای امنیت اجتماعی و پاسخ به مطالبات مردمی، تمام توان خود را بکار می‌گیرد که در این رابطه از مردم نیز می‌خواهیم، ضمن توجه به اصول خودمراقبتی و مولفه‌های مهمی همچون مراقبت همسایه از همسایه، موارد خاص را به سامانه۱۱۰ و یا نزدیکترین یگان انتظامی اطلاع دهند و همچنین نقطه نظرات، پیشنهادات و پیام‌های تقدیر خود از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار