با بسته خبر‌های انتظامی امروز ۲۰ اردیبهشت ۹۹ با سایت باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بسته خبر‌های انتظامی امروز ۲۰ اردیبهشت ۹۹ کاری از باشگاه خبرنگاران مرکز کرمان را مشاهده می کنید:

عامل زورگیری و ضرب و شتم شهروند کرمانی شناسایی و دستگیر شد

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر زورگیری ۲ نفر از یک شهروند و ضرب و شتم وی که منجر به فرارش به سمت بزرگراه برای رهایی از دست زورگیران می‌شود و متاسفانه حین فرار با خودرویی برخورد و در دم فوت می‌کند، ماموران پس از واکاوی فیلم منتشره موفق شدند یکی از عوامل این زورگیری را شناسایی و دستگیر کنند.

او افزود: متهم که جوانی ۳۵ ساله است انگیزه خود را از این زورگیری مسائل مالی بین خود و متوفی اعلام کرد که تحقیقات برای شناسایی و اختفا دیگر متهم این پرونده همچنان ادامه دارد.

وانت پیکان و بار ۲۲۰ کیلوگرمی تریاک

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۲۰ کیلوگرم تریاک در بخش "گلباف" و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات ماموران انتظامی پایگاه مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرمان خبر داد.

سردار ناظری با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی، از شهروندان خواست: برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر سریعأ مراتب را به منظور شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری باند سرقت مسلحانه خودرو در سیرجان

فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری سارقان مسلح خودرو در عملیات پلیس آگاهی شهرستان سیرجان خبر داد.

سردار ناظری با اشاره به دستگیری ۳ سارق گفت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی، استان را برای افراد شرور و هنجار شکن ناامن کرده است و امنیت روانی و اجتماعی شهروندان را حفظ می‌کند.

پلمب ۴۲ واحد صنفی متخلف در راور

فرمانده انتظامی شهرستان راور از پلمپ ۴۲ واحد صنفی متخلف در استمرار طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا سوری با اشاره به بازدید از ۳۶۰ واحد صنفی گفت: برای ۱۵۸ واحد صنفی تذکر و اخطاریه پلمب صادر و ۴۲ واحد صنفی را به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا و نادیده گرفتن ابلاغیه‌های صنفی و اخطار‌های قبلی درخصوص فعالیت نکردن و تعطیلی واحد‌های پرخطر وکم خطر در وقت‌های تعییبن شده، پلمب کردند.

انهدام ۲ باند بزرگ سرقت موتورسیکلت در ریگان

فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری ۷ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت با اعتراف به ۴۲ فقره سرقت در مناطق شرق استان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: متهمان تاکنون به ۴۲ فقره سرقت در مناطقی از استان یزد و همچنین شهرستان‌های بم، نرماشیر، فهرج و ریگان استان کرمان اعتراف کردند که با توجه به اوراق کردن وسایل نقلیه و فروش آن‌ها در مجموع ۱۶ فقره سرقت موتورسیکلت کشف شد.

او با اشاره به ادامه تلاش‌ها برای کشف اموال مسروقه و بازگشت آن‌ها به مالباختگان ۲ استان، بر رعایت اصول ایمنی و استفاده از تجهیزات بازدارنده برای وسایل نقلیه به منظور پیشگیری از سرقت تاکید کرد.

کشف کلاهبرداری ۱۰۰میلیارد ریالی

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف کلاهبرداری ۱۰۰میلیارد ریالی فردی که از طریق ثبت یک شرکت برای فروش خودرو‌های خارجی در کرمان فعالیت می‌کرد، خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: فردی کلاهبردار اقدام به ثبت شرکتی برای فروش خودرو‌های خارجی در شهر کرمان کرده که مردم با مراجعه به این شرکت در مراحل اولیه ثبت نام مبالغی از ۳۵ تا ۴۵۰ میلیون تومان را به حساب شخصی این فرد برای خرید انواع مختلف خودرو‌های خارجی واریز می‌کنند و این فرد از حسن نیت مردم سوءاستفاده کرده و تاکنون از این طریق ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبردی کرده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه پرونده این فرد کلاهبردار در مرجع قضایی مفتوح است، افزود: تاکنون ۷۰ نفر از مالبختگان با طرح دعوی در مرجع قضایی به پلیس آگاهی مراجعه کردند و در حال سیر مراحل قانونی است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.