راهپیمایی پرچم تجلی روز نکبت غصب اراضی فلسطینی از سوی رژیم صهیونیست‌ها

با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری راهپیمایی پرچم، درگیری‌ها در مسجد الاقصی بالا گرفته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان راهپیمایی پرچم یادآور روز نکبت صهیونیست هایت. آن‌ها از سال ۱۹۶۷ پس از اشغال کامل قدس این راهپیمایی را باب کردند. راهپیمایی که تنفر آمیزترین شعار‌ها را می‌توان در آن شنید. صهیونیست‌ها پس از عبور از منطقه فلسطینی نشین «باب العامود» در حریم مسجدالاقصی همچنان بر اشغالگری‌های خود تأکید می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۳۳ ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
چرا مقاومت اسلامی یکپارچه فلسطینیان سکوت کرده اند !!! و هر کنشی را با وکنشی شدیدتر نشان این صهیونیستهای اشغالگر نمی دهد اگر دست روی دست بگذارید و کاری نکنید صهیونیستها به پیشرویهاشون در تمامی مناطق اشغالی ادامه می دهند و دور تا دور مسجدالقصی مقدس نورانی را اشغال می کنند و شما فلسطینیان را روز به روز بیشتر آوارره تر می کنند و بیشتر می کشند و مجروحتان می کنند و شکنجه می دهند شما فلسطینیان رو!!! همش تقصیر خیانت خائنانه یکی مثل محمود عباس خائن است که صهیونیستها را روز به روز پرو تر و درنده تر کرده در کشور فلسطینیان مظلوم این محمود خائن را به زیر بکشید و مداوم و یکپارچه و متحدانه بر علیه صهیونیستها مبارزه کنید ای فلسطینان مظلوم پیروزی نهایی و فتح نهایی و آزاد سازی فلسطین اشغالی بسیار نزدیک است اگر متحدانه و یکپارچه و مقتدرانه و قدرتمندانه جلوی این صهیونیستهای حرامی شیطان صفتان ایستادگی کنید و آنان را به عقب برانید و از حق و حقوقتان جانان دفاع کنید وفلسطین را برایشان نا امن کنید از هر لحاظ و دندانهایشان را توی دهنهای کثیفشان با مشتهای پولادی با ایمانتان خورد کنید نگذارید بر شما مسلط شوند هنوز کفن شهدای مظلوم سیف القدس خشک نشده بود که این محمود خائن به خیاناتش ادامه داد این محمود خائن را به زیر بکشید و با شدت و حدت به مبارزه علیه صهیونیستها شبانه روز ادامه دهید که این یک تکلیف الهی است بر شما فلسطینیان مظلوم . والسلام و صلوات التماس دعا التماس تفکر خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۵۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
چرا تکاوران ورزیده منسجم مقاومت حماس عزالدین قسام و دیگر مجاهدین فلسطینی دلاور مردان پر قدرت و مسلح در مسجدالاقصی در روز پرچم صهیونیستهای نکبت با البسه های شخصی متحدانه حضور نداشتند که نگذارند اینچونین ملت فلسطین مظلوم را این صهیونیستی سفاک کتک بزنند و ضرب و شتم کنند و بازداشت و اسیرشان کنند ؟!!! چرا هر کنشی از طرف صهیونیستهای پست فطرتان را با واکنش شدیدتری مقابله نکردید مقاومت فلسطین باید همه جا حضور داشته باشد و از شهروندان فلسطینی دلاورانه و جانانه دفاع کند !!! واقعا اسفناک است دیدن این صحنه ها که چندین نفر صهیونیستی تا دندان مسلح ورزیده با هم همزمان یک فلسطینی مظلوم تک و تنها را می گیرند شدیدن و محکم با تمام قدرتشان کتکش می زنند با مشتها و لگدها و باتومهایشان و عده ایی دیگر از شهروندان فقط با موبایلاشون فیلم می گیرند پس لشکریان تکاوران مقاومت فلسطین کجا بودند ؟!!! که درمار از روزگار این حرام لقمه های صهیونیستی خبیث ملعونین در بیاورند !!! و تا می خورند کتکشان بزنند و درگیر شوند باهاشون تن به تن دلاورانه و متحدانه باید حیدروار خیبر کنشون کنید این حرامیان صهیونیستی را امانشون رو بی امان کنید شبانه روز و اسیرشان کنید وزندانیانتان را آزاد کنید . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر و اقدام و واکنش سریع به موقع و شدید . و من الله توفیق . نصرمن الله و فتح قریب و بشرالمومنین . الله اکبر الله اکبر الله اکبر .
لبیک یا رسول الله ص .
آخرین اخبار