فرمانده انتظامی شهرستان ایوان مطرح کرد؛

معتمدین و ریش سفیدان بازوان توانمند پلیس

سرهنگ عالی پور گفت: معتمدین و ریش سفیدان بازوان توانمند پلیس در حفظ امنیت پایدار جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در دیدار با جمعی از معتمدان و ریش سفیدان شهرستان اظهار داشت:پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی نتیجه همکاری صمیمانه ریش سفیدان و معتمدان با نیروی انتظامی است.

وی افزود:شورا‌ها و معتمدان، بازوی توانمند مردمی نیروی انتظامی هستند و آرامش و ارتقاء امنیت شهروندان نتیجه تعامل این افراد با پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان خاطر نشان کرد: رویکرد ناجا ورود به حوزه‌های اجتماعی است و بهره گیری از توان معتمدان و شورا‌ها با توجه به نقش موثری که دارند در اولویت می‌باشد.

سرهنگ عالی پور خاطر نشان کرد:دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی قصد دلسرد کردن مردم از انقلاب و نظام داشته و از هیچ تلاشی در این زمینه کوتاهی نمی‌کنند و معتمدان و ریش سفیدان با نفوذ کلامی که دارند می‌توانند توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام را خنثی و در روز ۲۸ خرداد با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی افتخار آفرینی و دشمنان را بیشتر از قبل مأیوس و ناامید کنند.

وی گفت:خدمت به مردم نعمت است و پلیس زمانی در ماموریت‌های خود موفق خواهد بود که با مردم همراه بوده و فاصله بین مردم و پلیس به حداقل برسد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.