آمادگی مشهد برای جشن میلاد امام رضا (ع)

در آستانه میلاد پربرکت ثامن‌الحجج (ع) مدیریت شهری مشهد برای ارائه خدمات ویژه به زائران و مجاوران تدابیری اندیشیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: در آستانه میلاد پربرکت ثامن‌الحجج (ع) مدیریت شهری مشهد برای ارائه خدمات ویژه به زائران و مجاوران، تمهیداتی اندیشیده است که از آن جمله می‌توان به سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌ها در مسیر حرم و گل آرایی ویژه شهر اشاره کرد.

او افزود:  در حوزه حمل  و نقل ریلی در شب میلاد امام هشتم (ع) افزایش سرویس دهی و کاهش سرفاصله زمانی قطارشهری مشهد در خطوط یک و دو اجرایی خواهد شد.


توزیع ۳ میلیون بوته گل در دهه کرامت


معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به گل آرایی ویژه شهر در ایام دهه کرامت امسال ادامه داد: در دهه کرامت امسال، بیش از ۳ میلیون بوته گل فصلی در مناطق سیزده‌گانه مشهد توزیع و جانمایی شده است.


بیشتر بخوانید


یعقوبی بیان کرد: در زمینه فضاسازی و گل آرایی شهر نیز اقدامات زیادی تدبیر شده است که جانمایی ۵ المان ویژه گل‌نوشته در میدان‌های شهر، اجرای بیش از ۱۴۰۰ فعالیت فرهنگی برنامه ریزی شده در این ایام و جانمایی ۳۴ المان شمسه در معابر منتخب شهری از آن جمله است.

او تصریح کرد: اقدامات دیگری نیز مانند اجرای استیکر تلفیقی با نور در مناطق اطراف حرم مطهر شامل میدان بیت‌المقدس و میدان طبرسی، نصب و آماده سازی دالان‌های گل در میدان شهیدحججی و ورودی ره باغ مرتبط نیز با توجه به اهمیت ویژه معابر منتهی به حرم مطهر رضوی برنامه ریزی و اجرایی شده است.


معاون خدمات شهری شهرداری مشهد تاکید کرد: در این ایام همچنین نصب ۴۶ المان نوری «یا رضا (ع)» در محور‌های منتهی به حرم مطهر رضوی و فعال‌سازی همه نورپردازی‌های شبانه شهری در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفته است.

 

انتهای پیام /ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.