شمارش سریع و بی سابقه آرای انتخابات شورای شهر مشهد

فرماندار مشهد گفت:در دوره‌های گذشته اعلام نتایج انتخابات شورا‌ها در مشهد یک هفته طول می‌کشید که در این دوره امروز شنبه اعلام خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد گفت: هم اکنون بیشتر آرای دستی و آفلاین انتخابات شورای شهر مشهد شمارش شده است. 

او افزود: دیروز انتخابات شورای شهر مشهد به صورت تمام الکترونیک انجام می‌شد، اما با توجه به استقبال خوب مردم از انتخابات، مقرر شد رأی گیری در برخی شعب به صورت دستی نیز انجام شود.


بیشتر بخوانید



فرماندار مشهد بدون اعلام شمار آرای دستی در انتخابات شورای شهر مشهد ادامه داد: در دوره‌های گذشته اعلام نتایج انتخابات شورا‌ها در مشهد یک هفته به درازا می‌کشید که در این دوره امروز شنبه اعلام خواهد شد.

روز گذشته ۷۹۳ نفر به عنوان نامزد انتخابات شورای شهر مشهد برای کسب ۱۵ کرسی این شورا در مشهد با هم به رقابت پرداختند.

شهرستان مشهد با سه شهر مشهد، رضویه و ملک آباد و حدود ۴۰۰ روستا و آبادی حدود چهار میلیون نفر جمعیت دارد که ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از آن‌ها واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بودند.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا دیروز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره‌ای مجلس پنجم خبرگان رهبری برگزار شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار