رییس کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان فارس:

نقش خبرنگاران فارس در انتخابات ۲۸ خرداد بی نظیر بود

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات فارس از تلاش خبرنگاران در پوشش خبری و انعکاس اخبار انتخابات ۲۸ خرداد تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس باباخانی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان فارس با صدور اطلاعیه‌ای از تلاش خبرنگاران، مدیران رسانه و فعالان فضای مجازی در پوشش خبری و انعکاس اخبار انتخابات ۲۸ خرداد تقدیر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

بسمه تعالی

یکی از رسالت‌های اصحاب رسانه ایجاد شور و نشاط و آگاهی بخشی به جامعه برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است؛ چرا که اطلاع رسانی، شفاف سازی و آگاه سازی مردم در خصوص این رویداد مهم سیاسی، بسیار تاثیرگذار، اثربخش و حائز اهمیت است.

تلاش ارزنده فعالان رسانه‌ای استان فارس در انعکاس مناسب حماسه بزرگ انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و به تصویرکشیدن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، شور و اشتیاق جوانان و رأی اولی‌ها در شعب اخذ رأی در روز ۲۸ خرداد و همکاری و تعامل خوب با کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان را ارج گذاشته و از همکاری و تلاش صادقانه همه عزیزان تقدیر می‌نمایم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس تاکید کرد: ارتباط و تعامل سازنده رسانه‌ها در جهت خدمت به مردم در استان فارس در مقایسه با سایر استان‌ها مثال زدنی است.

عباس باباخانی در این اطلاعیه با اشاره به برگزاری انتخاباتی آرام، بانشاط، منضبط در سطح استان فارس از همه دست اندرکاران انتخابات، هیات‌های اجرایی و نظارت، مجریان شعب اخذ رای تشکر کرد.

در پایان این اطلاعیه آمده است: توفیقات همه خدمتگزاران بویژه فعالان و مدیران رسانه را درسایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب از خداوند منان خواستاریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار