مدیر امور دارو و مواد تحت کنترل دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

مشکلی برای تامین دارو در مشهد وجود ندارد

مدیر امور دارو و مواد تحت کنترل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خوشبختانه مشکلی در تأمین دارو‌های مورد نیاز بیماران کرونایی و غیرکرونایی نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی روحبخش مدیر امور دارو و مواد تحت کنترل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: وضعیت دارو‌های کرونایی و تأمین سایر دارو‌ها در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مطلوب است و خوشبختانه مشکلی در تأمین دارو‌های کرونایی نداریم.

او افزود: ضمن اینکه دارو‌های پیوندی نیز در وضعیت متعادل است و با وجود کمبود، نیازشان برطرف شده است همچنین مشکل انسولین‌ها برطرف شده و همه انواع انسولین موجود است.


بیشتر بخوانید



مدیر امور دارو و مواد تحت کنترل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کمبود‌هایی در داروی شیمی درمانی و تب مالت نیز وجود دارد و در تلاش هستیم که با پیگیری‌های صورت گرفته با سازمان غذا و دارو، داروی تب مالت در اسرع وقت و داروی شیمی درمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تأمین شود.

روحبخش بیان کرد: مجوز عرضه داروی رمدسیویر به داروخانه‌های هلال احمر، امام، ۲۲ بهمن، سرپایی اورژانس عدالتیان و حضرت رسول (ص) به بیماران کرونایی غیربستری که با تجویز پزشک نیازمند این دارو هستند داده شده است و داروخانه‌های مجوزدار باید این دارو را با نسخه پزشک به بیماران عرضه کنند.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ ۰۸ تير ۱۴۰۰
همیشه همه چیز گل و بلبله و ما توهم زدیم که مشکل وجود داره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۴۰ ۰۷ تير ۱۴۰۰
داروهای تب مالت که اصلا گیر نمی آید.....
آخرین اخبار