گوشی ارزان قیمت شرکت سامسونگ به زودی عرضه خواهد شد

اطلاعات مربوط به گوشی Galaxy A03s در فهرست بلوتوث SIG مشاهده شد و این موضوع خبر از عرضه این گوشی در آینده نزدیک می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، سامسونگ در تلاش است تا گوشی جدیدی را به خانواده پایین رده خود وارد کند. نام این گوشی همانند سایر گوشی‌های پایین رده با صفر شروع می‌‌شود. گوشی جدید شرکت سامسونگ  Galaxy A03s نام دارد و در ماه گذشته اطلاعات زیادی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شد، اکنون نیز شاهد حضور نام این گوشی در فهرست بلوتوث  SIG هستیم و این موضوع نشان می‌دهد عرضه گوشی جدید شرکت سامسونگ خیلی دور از انتظار نیست.

نام اصلی این گوشی SM-A037F اعلام شده است و مانند تمام گوشی‌های سامسونگ از قابلیت دو سیمکارت فعال  پشتیبانی می‌کند. بلوتوث استفاده شده در این گوشی از نوع بلوتوث 5 بوده و از تمامی قابلیت‌های بروز برای فناوری بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ

مشخصات سخت افزاری گوشی Galaxy A03s 

اطلاعات منتشر شده در ماه می نشان می‌داد این گوشی از نمایشگر 6.5 اینچی از نوع IPS LCD با دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی به صورت بریدگی در بالای نمایشگر این گوشی قرار گرفته است. این گوشی از یک دوربین سه گانه استفاده می‌کند که سنسور اصلی کیفیتی 13 مگاپیکسلی داشته و دو سنسور دیگر کیفیتی 2 مگاپیکسلی خواهد داشت. در این گوشی از درگاه USB-C استفاده شده و خبری از درگاه یو اس بی معمولی در این گوشی نخواهد بود.

گوشی جدید سامسونگ از یک سنسور اثر انگشت نصب شده در کنار گوشی استفاده خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی درباره نوع پردازنده نصب شده در این گوشی و ظرفیت باتری آن در دسترس نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۱ تير ۱۴۰۰
خدا لعنت کنه موبایل سازا رو که مردم دنیا رو انک خودشون کردن
آخه ما اگه دوربین و صفحه نمایش قوی نخوایم و فقط رم و سی پی یو قوی بخوایم که ارزون بیفته کی رو باید ببینیم
آخرین اخبار