مدیرعامل ایران خودرو مطرح کرد؛

همکاری شرکت راه آهن با ایران خودرو در جهت حمل بار

مقیمی گفت: شرکت راه آهن هم در بحث جابه جایی قطعات، کانتینر و همچنین حمل بدنه تاکنون توانسته همکاری بسیار موثری با شرکت ایران خودرو داشته باشد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو با بیان اینکه ما ویژگی‌های مشترکی با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران داریم، گفت :شرکت ایران خودرو همانند شرکت راه‌آهن در یک بخش خدمت گیرنده و در یک بخش خدمت دهنده است و به همین دلیل ما با همکاری یکدیگر برنامه‌هایی را هم به صورت خاص و ویژه با مشارکت یکدیگر ادامه می‌دهیم.

او با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل سهم مجموعه را افزایش می‌دهیم، گفت: در بخش جا به جایی مواد اولیه و همچنین محصول نهایی همواره سعی کرده‌ایم سهم بخش حمل و نقل ریلی را افزایش دهیم.

مدیرعامل ایران خودرو اظهار کرد: همواره اقدامات بسیار موثری را در بحث کاهش بهای خدمات با همکاری ویژه و گسترده‌ای که داشتیم، انجام دادیم.

مقیمی توضیح داد: در سال گذشته هم با مجموعه شرکت تام ایران خودرو که یکی از بزرگ ترین شرکت‌های حمل و نقلی است، بحث طراحی را آغاز کرده‌ایم و امروز هم با همکاری یکدیگر و با تشکیل کنسرسیوم و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی این اقدامات را انجام می‌دهیم.

او یادآور شد: امروز دو شرکت کنسرسیوم تشکیل دهنده و باربری و حمل و نقل را با شرکت راه آهن امضا کردیم.

مدیرعامل ایران خودرو اظهار کرد: شرکت راه آهن هم در بحث جا به جایی قطعات، کانتینر و همچنین حمل بدنه تاکنون توانسته همکاری بسیار موثری با شرکت ایران خودرو داشته باشد و در بحث جا به جایی و حمل بار هم در بخش بین الملل همکاری‌های بسیار مناسبی داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار