ترامپ: آمریکا با سیاست‌های بایدن نابود می‌شود

ترامپ در جمع هوادارانش گفت: بایدن بدترین سیاست‌های ممکن را در داخل و خارج آمریکا انتخاب کرده و با همین وضع کشور را به نابودی می‌کشاند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک پست، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا با تکرار ادعا‌های خود مبنی بر تقلب گسترده دموکرات‌ها در انتخابات اخیر ریاست جمهوری در این کشور گفت: اگر مردم درباره سابقه بایدن و اعضای خانواده وی اطلاعات دقیقی داشتند حتما رای‌های خود را از او پس می‌گرفتند.

وی افزود: دموکرات‌ها فکر کردند می‌توانند با استیضاح من، از من فرد دیگری بسازند ولی باید از همین جا اعلام کنم من بعد از استیضاح بدتر شده ام.

ترامپ در جمع طرفدارانش تاکید کرد: به تمام اتفاقاتی که بعد از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا افتاد نگاه کنید، دموکرات‌ها هر نکته‌ای را که به ضرر بایدن است سرکوب می‌کنند.

رییس جمهور سابق آمریکا اظهار کرد: رسانه‌ها در برابر رسوایی انتخابات ریاست جمهوری در کشور سکوت کردند. ولی من حاضرم مدارک دقیقی از فساد جو بایدن ارائه دهم.

وی همچنین گفت: راستی می‌دانید این روز‌ها هانتر، پسر بایدن کجاست؟!

ترامپ با بیان اینکه سیاست‌های بایدن ضربه‌های جبران ناپذیری به آمریکا می‌زند گفت: ما دوباره مرز‌های خود را ایمن خواهیم کرد؛ فرهنگ چپگرایی را متوقف می‌کنیم؛ آزادی بیان و انتخابات آزاد و عادلانه را دوباره زنده می‌کنیم؛ و در یک کلمه آمریکا را دوباره می‌سازیم. سیاست های بایدن آمریکا را به نابودی می کشاند.

رییس جمهور سابق آمریکا با تکرار ادعا‌های قدیمی خود مبنی بر انتشار اخبار جعلی در رسانه‌های این کشور ادامه داد: رسانه‌های آمریکا برای انتشار اخبار جعلی و دروغ با هم همدستی کردند؛ آن‌ها انتقاد‌ها و گذشته سیاه جو بایدن را نادیده گرفتند.

وی تصریح کرد: ما امروز به کمک مردم آمریکا دموکرات‌های افراطی، سوسیالیست‌های چپگرا، مارکسیست‌ها و نظریه پردازان تند سیاسی را شکست خواهیم داد.

دونالد ترامپ در ماه‌های اخیر اعلام کرده قصد دارد برای انتخابات آتی ریاست جمهوری دوباره کاندید شود و وعده داده این بار قطعاً پیروز خواهد شد. وی همچنین تلاش می‌کند در انتخابات میان دوره کنگره در سال ۲۰۲۲، حزب جمهوری خواه را به قدرت برساند تا از این طریق مجلس را از دست دموکرات‌ها خارج کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۵۵ ۲۱ تير ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
ترامپ قمار باز جنایتکار باجگیر تروریست قالتاق شالتاق دروغگوی بزرگ فاسد فاسق سفاک شیطان صفت افول و زوال و فروپاشی آمریکا از زمان اوباما و کیلینتون سرعت گرفت و در زمان ریاست جمهوری چهار ساله ملعونانه تو به اوج خودش رسید و الان که باید ملعون شیطان صفت هم بر سر قدرت است با سرعت بیشتری رو به فروپاشی نظام ابرقدرتیتان هستید آمریکا رو به تجزیه شدن است و تمامی ایالتهاتون می شوند یک کشور مستقل با رئیس جمهور مستقل و قوانین مستقل خودشان و دیگر ایالات متحده نخواهید بود اروپایان هم دیگر اتحادیه نخواهند بود و رو به فروپاشی و تجزیه هستند چرا که اقتصادتان فلج و رو به ورشکستگی و نابودیست و اگر تجزیه نشوید کلا بر می گردید به دوران قرن 17 و 18 و 19 میلادیتان که برای یه تیکه گوشت استیک کوچک هفتیر کشی می کردید و یکدیگر را می کشتید آمریکا و اروپا روبه افول و فروپاشی و تجزیه شدن به کشورهای مستقل کوچک هستند تا بتوانند خودشان را سرپا حفظ کنند و به امورات داخلی مشکلات و مصائب مردمان بینوایانشان برسند بدان و آگاه باش ترامپ ملعون تروریست قمارباز تو دیگر هیچگاه به قدرت ریاست جمهوری کل ایالات متحده آمریکای رو به تجزیه و فروپاشی نخواهی رسید مگر در زمانی که تجزیه صورت خواد گرفت و آمریکا به کشوراهای مختلف مستقلی کوچکی تقسیم شدند تو اگر زنده باشی بشوی قمارخونه چی یکی از قمارخانه های شهر های کوچک یکی از کشورهای نژاد پرستان مستقل کوچک تجزیه شده نژادپرستان هفتیر کشان مشرکین همچون خودت . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۲:۲۶ ۲۱ تير ۱۴۰۰
الهی که چنین باشد و شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۱ تير ۱۴۰۰
شما با بایدن و بدون او دارید نابود میشید ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۱ تير ۱۴۰۰
اشغال عوضییییییییییییییییی
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۰۸:۳۷ ۲۱ تير ۱۴۰۰
عکس این ترامپ قمار باز را از اینجا بردارید. مرگ بر ترامپ، مرگ بر آمریکا، لعنت به ترامپ . مرگ بر آمریکا و انگلیس .
Iran (Islamic Republic of)
رحمان
۰۸:۲۱ ۲۱ تير ۱۴۰۰
خفه شو جنایتکارفاسد توبایدبه سزای اعمال کثیفت توی این دنیابرسی خون حاج قاسم سلیمانی عزیزمون گریبان توخونخواروداردسته ت روخواهدگرفت مطمئن باشدقمارباز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۱ تير ۱۴۰۰
زنده باد ترامپ بزرگ... به امید بازگشت دوباره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۱ تير ۱۴۰۰
خیلی شاکیه از دست ما
فک کنم اگه اینبار پیروز بشه جنگ راه بندازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۱ تير ۱۴۰۰
امیدوارم تو انتخابات 2024 هم پیرروز نشی تا یه افسردگی مزمن بگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۲۱ تير ۱۴۰۰
پس اونایی میخواستند اینو بکشند کجان؟
رفتند پیک نیک؟!
Germany
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۱ تير ۱۴۰۰
دهانت را ببند تو دیگر هرگز رئیس جمهور نخواهی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۱ تير ۱۴۰۰
این چرا نمیمیره؟!!
آخرین اخبار