الزهار: رژیم اشغالگر خواهان تبادل اسیر در مقابل غذاست

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که رژیم صهیونیستی خواهان تبادل اسیر در مقابل غذاست، اما موضع مقاومت تنها تبادل اسیران است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمود الزهار، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌خواهد با راهی پوچ در مبادله اسیران میان فلسطین و رژیم اشغالگر در پیش گیرد.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین در کانال تلگرامی خود نوشت: محمود الزهار اعلام کرد که کابینه نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نماینده اقلیت و بدون برنامه مشخصی است که می‌خواهد با مزایده‌ها و تهدید‌های پوچ به مسیر خود ادامه دهد.

او افزود: رژیم اشغالگر همچنین خواهان معامله تبادل اسیر در مقابل غذاست، اما موضع ما ثابت و آن مبادله اسیر در مقابل اسیر است.

پس از جنگ اخیر غزه و پیروزی مقاومت، رژیم صهیونیستی مسئله تبادل اسیران میان دو طرف را مطرح کرد و هیئت‌هایی از این رژیم به مصر سفر کرده و طرف فلسطینی مذاکره کرده اند، اما این گفتگو‌ها به علت زیاده خواهی‌های صهیونیست‌ها و نپذیرفتن شروط فلسطین بی نتیجه مانده است.

رژیم صهیونیستی همچنین تهدید کرده است که اگر مسئله بازگرداندن نظامیان اسیر و مفقود صهیونیست از غزه پیشرفتی نداشته باشد، اجازه بازسازی ویرانی‌های حاصل از جنگ ۱۱ روزه در غزه را نخواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار