فلاحی در نطق میان دستور:

ناوگان مدیریتی کشور باید نوسازی شود/ امروز دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: ما خواستار نوسازی ناوگان مدیریتی کشور و سکانداری جوانان مومن انقلابی و جهادی هستیم.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی امروز در نطق میان دستور، گفت:  این روزها که بر ملت عزیزمان سخت می‌گذرد سخن از انکار سرزمین سوخته ای است که منتقدان دولت مُثبِت و حامیان دولت منکر آن هستند اما آنچه که در محضر همگان است حقیقت ماجرا را اثبات می کند.

وی ادامه داد: آقایان حامیان دولت تدبیر و امید! ویژگی‌های این سرزمین سوخته‌ای که شما منکر آن هستید آفریننده آن در طول ۸ سال سکانداری مشکلاتی مانند کاهش ارزش پول ملی، تورم ۱۰ برابری، افزایش بیکاری و ناامیدی جوانان از آینده و تنش با کشور‌ها علیرغم شعار تنش زدایی در ابتدای دولت، فاصله‌ها بین مردم و مسئولان و فاصله طبقاتی در جامعه، افت روزافزون ارزش‌های اخلاقی در جامعه به یمن شعار‌های کذایی انتخابات و حمایت از فضای مجازی افسارگسیخته، تعطیلی هزاران واحد تولیدی و بیکاری ده‌ها هزار نفری به یمن امضا‌های طلایی، قاچاق کالا توسط فرزندان وزرا و مدیران رانتی و فاسد، افزایش بی حساب و کتاب قیمت مسکن و ناامیدی از زندگی آرام به یمن تعطیلی مسکن مهر، وزیران بی دغدغه و میلیاردی را به وجود آورده است.

نماینده مردم همدان و فامنین بیان کرد: ترویج اشرافیت در میان مدیران و مسئولان دولتی در صدر مدیران اجرایی کشور، عدم پاسخگویی به مردم، دیپلماسی واداده و مذاکرات فرسایشی و پرهزینه که مولود آرمانی آن برجام بی فرجام شد، تعطیلی تاسیسات هسته ای، ناامیدی و مهاجرت دانشمندان هسته ای یا شهادت برخی از آنان، میدان داری و نفوذ مدیران ناکارآمد در برخی پست های کشور که اعتقادی به نظام و انقلاب اسلامی نداشتند و موجب نارضایتی مردم و تعطیلی امور شدند، انتصابات و استخدامات جناحی و بدون ضابطه و قانون در دستگاه های مختلف، از دست دادن ظرفیت ها و فرصت‌های منطقه ای در پی وادادگی در مقابل غرب و دلدادگی به آنها، همه این موارد نمونه ای از این سرزمین سوخته اند.

فلاحی  خطاب به نمایندگان، دولت منتخب و رئیس قوه قضائیه، اظهار کرد: امروز دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم؛ نه جای تعطیلی تابستانه و از دست دادن فرصت ها برای مجلس انقلابی و نه جای مماشات برای برخورد با مفسدان اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی برای دستگاه قضا و نه تعرض در پاکسازی مدیران ناکارآمد و بی‌خاصیت آنچه که مردم امروز منتظر آن هستند تغییر وضعیت موجود و برخورد شدید و بی محابا با آنان است.

وی ادامه داد: لازم می‌دانم نکاتی را به دولت منتخب گوشزد نماییم؛ بنده به عنوان یک نفر از ۲۲۰ نماینده‌ای که شما را صالح برای تغییر وضعیت موجود دانستم و دعوت کردم امروز در خط مقدم تمامی رای دهندگان از شما مطالبه گر هستند و همه به انتظار ایستادند؛ امروز ابهام در چگونگی تشکیل کابینه و شایعات و زمزمه‌های مختلف در سخن از کابینه فراجناحی که البته منکر آن نیستیم و استفاده از برخی مدیران فعلی ما را نگران کرده است؛ نگران ادامه وضعیت مدیریتی کشور با افراد چندچهره‌ای که همه ما نفوذ و حضور آنان را در ستاد‌های مختلف انتخاباتی دیدیم.

نماینده مردم همدان و فامنین خطاب به رئیس جمهور منتخب تاکید کرد: ما همان مطالبه گران قبل و منتظر کابینه انقلابی و جهادی هستیم؛ حضور چهره‌های خسته و ناکارآمد و اهل زد و بند با دولت‌ها و جناح‌های مختلف و بی برنامه و بی ایده مانند دولت قبل را برنمی تابیم و از قبل مصصم تر به سوال، تذکر و در نهایت استیضاح به وزیران هستیم چرا که مردم در فشارهای اجتماعی و اقتصادی با امید پای صندوق های رای شما حاضر شدند.

فلاحی افزود: ما خواستار نوسازی ناوگان مدیریتی کشور و سکانداری جوانان مومن انقلابی و جهادی هستیم چرا که تغییر وضعیت موجود بدون کار جهادی امکان پذیر نیست و وجود تفکر لیبرال و ادامه حضور آنان موریانه ای بر کابینه و دولت شما خواهد بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۰۰:۰۵ ۲۹ تير ۱۴۰۰
سلام مومن شما می توانید با خودرویی که یک چرخ پنچر دارد یا ترمز ندارد یا باطری ندارد یا دینام روی آن نیست از گردنه اسد آباد عبور کنی ؟ چرا اندیشه نمی کنید ؟ 90 درصد مشکلات اقتصادی رانتی هستند 90 درصد مشکلات مالیاتی رانتی هستند .90 درصد مشکلات ارزی ، سکه ای داخلی رانتی هستند . میدانی چه می گویم . با زبان فارسی سخن می گویم : مشکل با یدبا الکترونیکی شدن تمامی دریافت ها و پرداخت ها از رانت خارج شود. مالیات باید بصورت الکترونیکی پلکانی مازاد بر نیاز خانواده از در آمد سالیانه حساب افراد ( اموال منقول و غیر منقول مازاد بر نیاز خانواده ) کسر و به حساب بودجه کشور واریز گردد . اگر خواستی بیشتر متوجه شوی با ایمیل اینجانب ارتباط بگیر تا چگونگی اجرا ی بدون نقص را برایتان تشریح کنم .یک ساعت تفکر بهتر از 70 سال عبادت است اگر یک خودروی سالم و مطمئن در اختیار یک راننده متوسط قرار بگیرد آن را می تواند از هر گردنه ای عبور و پیر و جوان فرقی ندارد مهندس گودرزی
آخرین اخبار