تشکیل کارگروه ویژه در مجلس برای پیگیری مشکلات خوزستان

در جلسه مشترک مرکز پژوهش ها با مجمع نمایندگان خوزستان مقرر شد پیگیر جدی حل مشکلات متعدد ‎خوزستان به ویژه با وضع احکام خاص باشیم.

به گزارش  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «خوزستان یکی از مهمترین مراکز ثروت و قدرت ملی ‎ایران است که حفظ جایگاه آن، نیازمند زنجیره‌ای از اقدامات عالمانه است».

وی اضافه کرد: «امروز در جلسه مشترک مرکز پژوهش‌ها با مجمع نمایندگان خوزستان مقرر شد با تشکیل کارگروه ویژه‌ای در مرکز، پیگیر جدی حل مشکلات متعدد ‎خوزستان به ویژه با وضع احکام خاص باشیم».

گفتنی است، امروز هم محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به روسای کمیسیون‌های عمران، بودجه و انرژی، برای «پیگیری اجرای مصوبات رفع مشکل آب خوزستان» ماموریت داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۹:۰۲ ۳۱ تير ۱۴۰۰
سلام اگر عقل باشد باید به نصیحت های رهبر فرزانه گوش می کردید پیشگیری بهتر از درمان است . اگر دولتمردان تدبیر و دانش داشتند و دریچه سدها را قبل از زمستان باز نمی کردند اکنون چنین وضعیتی پیش نمی آمد اکنون نیز اگر از کشور غافل شوید 30 خوزستان خواهیم داشت شیر در عرض یک روز از 6 هرزار تومان در بروجرد که قطب دامپروری و کشاورزی است ( صنعت که ندارد ) به 8 هزار توان افزایش پیدا کرده . فردا روزی امکان حرکت و تجمعات دیگر می رود بیدار شوید و فکری بکنید . اگر فکر ندارید بنده با شجاعت اعلام می کنم در کمتر از 4 ماه می توانم با طرح اقتصادی مشکلات اقتصادی را بدون نگاه به خارج حل کنم .مهندس گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۹ تير ۱۴۰۰
از این کار گروه ویژه چرا برا آب اصفهان و خراسان تشکیل نمیدن
حتمت اونجا هم باید تظاهرات کنن تا مشکل آبشون رو حل کنین ؟
Iran (Islamic Republic of)
پسر خوب
۲۱:۱۵ ۳۱ تير ۱۴۰۰
عزیزم
شما اول برو خوزستان مثل مردم ،فاضلاب میل کنید. بعد اسم خوزستان رو ببرید. گرمای ۷۰ تا ۸۰ درجه. قطعی برق. قطعی آب... ببخشید اشتباه گفتم. قطعی فاضلاب....
آخرین اخبار