پروژه مجموعه ورزشی روباز کوه پارک مشهد به بهره برداری رسید

شهردار منطقه ۹ مشهد گفت: ساخت پروژه مجموعه ورزشی روباز کوه پارک مشهد با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به اتمام رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد اصغری شهردار منطقه ۹ با اشاره به اهمیت و افزایش سرانه ورزشی و ارتباط مستقیم آن با ارتقای سطح سلامت شهروندان، گفت: افزایش سطح سرانه ورزشی در شهر‌ها علاوه بر رشد مولفه‌های ارزشمندی در جامعه از جمله نشاط اجتماعی و ارتقاء سطح سلامت موجب فراهم شدن بستری برای استعداد یابی و سوق جوانان به سمت ورزش حرفه‌ای می‌شود.

او افزود: یکی از پروژه‌های ورزشی که در کوه پارک مشهد اجرا و به مرحله بهره برداری رسیده است، ساخت مجموعه ورزشی روباز با مساحت هزار و ۳۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است.

شهردار منطقه ۹ مشهد ادامه داد: این مجموعه ورزشی روباز شامل ۵ زمین ورزشی بوده که برای ورزش‌های توپی نظیر گل کوچک، والیبال، بسکتبال، بدمینتون و پینگ پنگ در کانون ۵ کوه پارک  ساخته شده است.

اصغری بیان کرد: مسیر دوچرخه به طول ۵.۵ کیلومتر در کوه پارک مشهد در حال ساخت است.

او تصریح کرد: این پروژه در حدفاصل کانون ۱ تا ۵ کوه پارک طراحی شده و با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی تا پایان مرداد ماه به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است مسیر پیاده روی کوه پارک مشهد به طول ۸۰۰ متر و در ۱۰ هزار مترمربع مساحت، حدفاصل کانون ۱ و ۲ کوه پارک با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.