هدفون Bose QuietComfort ۴۵؛ جدیدترین محصول کمپانی آمریکایی بوز

شرکت بوز هدفون ۴۵ QuietComfort QC را برای استفاده کاربران با قابلیت‌های ویژه تولید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بوز، (Bose) یک شرکت صوتی آمریکایی است که در دنیای فناوری و در زمینه تولید تجهیزات صوتی نظیر سیستم‌های صوتی خودرو ها، انواع اسپیکر و هدفون فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این کمپانی در شهر فرامینگهام، ماساچوست، آمریکا قرار دارد. شرکت بوز تاکنون با شرکت‌های مطرح خودروسازی دنیا مثل شورولت، پورشه، مرسدس بنز و هوندا در زمینه طراحی سیستم‌های صوتی همکاری داشته است.

هدفون

به نقل از techradar، هدفون ۴۵ QuietComfort QC برای حذف نویز قابلیت‌های ویژه‌ای دارد و کابران را در این امر یاری می‌دهد. این شرکت صوتی که توسط نشریه خبری فناوری آلمان WinFuture رصد شده است، پرونده FCC را برای QuietComfort ۴۵ منتشر کرده است که شامل برخی از تصاویری است که قابلیت‌های این هدفون را نشان می‌دهد.

هدفون ۴۵ QuietComfort QC

در حالی که هدفون‌های Bose QuietComfort ۴۵ جانشین QC ۳۵ II شده اند، بیشتر از اینکه یک نسخه جدید باشند مدل اصلاح شده و با تغییرات بسیار کمی نسبت به نسخه اصلی هستند، بنابراین ما امیدواریم که ۴۵ QC جدید ویژگی‌های بیشتری را نشان دهد. البته اطلاعات کمی در پرونده FCC و تصاویر همراه آن مشخص شده است، اما حداقل می‌توان دریافت که سرانجام درگاه USB-C را برای جایگزینی پورت micro-USB تاریخ دار QC ۳۵ II دریافت خواهیم کرد.

شرکت Bose

ویژگی های هدفون ۴۵ QuietComfort QC

در نگاه اول به عکس‌های منتشر شده از هدفون جدید این طور به نظر می‌رسد که تقریباً مشابه نمونه‌های قبلی خود باشد، بنابراین فقط می‌توانیم فرض کنیم که سخت افزار و نرم افزار داخلی همان جایی است که پیشرفت و تغییرات در آن اتفاق افتاده است. هدفون اصلی QC ۳۵ از اولین محصولاتی بودند که با توجه به استانداردی که امروزه داریم، نویز را کاهش می‌دهند و بازار جدیدی را برای مسافران و کارمندان اداری ارائه می‌دهند، بنابراین انتظار داریم مارک بوز یکبار دیگر این ویژگی را هدف قرار دهد.

با توجه به موفقیت ANC در هر دو هدفون QuietComfort و هدفون‌های بی صدا Noise Canceling ۷۰۰، امیدواریم که Bose بتواند فناوری حذف نویز خود را بیش از پیش اصلاح کند و به Sony WH-۱۰۰۰XM۴ کمک کند. طبق گمانه زنی ها، شرکت Bose نمی‌خواهد هدفون ۷۰۰ (۳۹۹ دلار / ۳۴۹ پوند / ۵۹۹ دلار آمریکا) را که اخیراً به بازار عرضه شده است، بخرد، بنابراین انتظار میرود که QC ۴۵ با قیمت بیشتری در مقایسه با QC۳۵ II در هنگام راه اندازی، عرضه شود (۳۵۰ دلار / ۳۳۰ پوند / ۴۹۹ دلار استرالیا).

هدفون Bose QuietComfort


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار