به مناسبت دهه امامت برگزار شد؛

نمایشگاه عکس شهدا در روستای ده زیار

نمایشگاه شهدای مدافع حرم، مقاومت و دفاع مقدس روستای معروف ده زیار افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سجاد افضلی دبیر برگزاری نمایشگاه شهدای مقاومت روستای ده زیار بخش چترود گفت: این نمایشگاه به مناسبت دهه امامت و ولایت از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر وبا ۴۰۰ قطعه عکس شهدای والامقام برپا شد.

او افزود: عکس هایی از شهدای مدافع حرم، مقاومت و دفاع مقدس که در جبهه‌های حق علیه باطل به مقام شهادت نائل آمدند، متشکل از چند غرفه عاشورا، شهدای مقاومت، شهدای روستای ده زیار، کودک و نوجوان، وصیت نامه‌های شهدا عکس شهدا ،کتاب‌هایی که از شهدا زندگینامه سردار شهید جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی دراین نمایشگاه در معرض دید قرارگرفت.

او تصریح کرد: هدف این نمایشگاه آشنایی نسل جوان، نوجوان ما با مکتب و سیره شهداست انشالله بتوانیم این نسل را با شهدا مانوس کنیم.

عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان نیزدراین نمایشگاه گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا به‌ویژه در مناسبت‌های مذهبی فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه و تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است.

او افزود: هشت سال دفاع مقدس سند افتخار و برگ زرینی است که همواره بر تارک ایران اسلامی می‌درخشد و فریاد ظلم ستیزی جوانان برومند این مرز و بوم را به گوش جهانیان می‌رساند.

او تصریح کرد: شهدا با درک صحیح زمان و لبیک به ندای حضرت امام (ره) در راستای تحقق آرمان‌های اسلام از جان خود گذشتند و ما به عنوان وارثان آنان باید در زنده نگه داشتن نام و یادشان تلاش کنیم.

او بیان داشت: برپایی این نمایشگاه عکس یادآور روحیه ایثار، جهادگری، دوری از دنیاطلبی، خستگی ناپذیری و در میدان بودن رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

در این مراسم حجت الاسلام فخرالدین مهدوی خانوکی پیرامون شهدای طلاب همچون شهید سید محمود اسدی و شهید علی زنگی آبادی روایتگری کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار