تشکیل کمیته حل مشکلات بین بانک‌ها با شهرداری‌ها در کرمانشاه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: درخصوص عوارض و مسائل شهری کمیته بررسی و رفع مشکلات بین بانک‌ها و شهرداری تشکیل می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: بزودی کمیته حقوقی استانداری کرمانشاه جهت بررسی و تلاش برای رفع این مشکلات تشکیل خواهد شد و این کمیته به هر نتیجه‌ای که در این خصوص رسید برای طرفین مطاع خواهد بود.

او افزود: با توجه به بررسی و حل مشکلات بین بانک‌ها و شهرداری استان در خصوص عوارض و دیگر مسائل این موضوع به یک کار تخصصی و کارشناسی نیاز دارد لذا طرح این موضوع را به کمیته تخصصی و حقوقی استانداری ارجاع خواهیم داد و بزودی این کمیته با حضور کارشناسان و صاحب نظران ذیربط تشکیل خواهد شد.

فخری تلاش برای رسیدن به مطالبات و خواسته‌های دستگاه‌ها از سوی مدیران و مسئولین ذیربط را کاری ارزشمند دانست و ادامه داد:از اینکه مسئولین برای رسیدن به حقوق و مطالبات دستگاه‌های ذیربط خود پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند این موضوع کاری بسیار ارزشمند است و ما از این رویه خوشحال می‌شویم، اما موضوعی که می‌تواند مشکلات و مسائل موجود را رفع کند انجام کار‌های کارشناسی و تخصصی و تشکیل کمیته‌های حقوقی ذیربط است.

گفتنی است :استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۴ شهر دارد و شهرداری در این شهر‌ها مستقر است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.