معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه:

بیش از ۶۰ درصد مراجعه کنندگان به مرکز غربالگری تربت حیدریه کرونا مثبت هستند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در یک هفته گذشته بیش از دو هزار نفر به مرکز غربالگری کرونای دانشگاه مراجعه کرده اند و نتیجه آزمایش کرونای بیش از ۶۰ درصد مراجعه کنندگان مثبت بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، الهام بهره‌مند، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: گونه دلتا ویروس کرونا سرایت‌پذیری بیشتری نسبت به گونه‌های دیگر دارد و سردرد، گلو‌درد، آبریزش بینی، تب و سرفه مداوم از علائم آن است که افراد در صورت مشاهده باید به پزشک مراجعه کنند.

اوافزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه علائم برای تست pcr به مرکز غربالگری بیماری‌های واگیر کرونا در مرکز خدمات جامع سلامت امام خمینی (ره) واقع در خیابان مدرس ۱۲ شهر تربت حیدریه مراجعه کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ادامه داد:همچنین در طول یک هفته گذشته ۹۰۱ نفر به این بیماری مبتلا شدند و  ۱۹۱ بیمار کرونایی در طول هفتهٔ گذشته در بیمارستان بستری شده‌اند.

 بهره‌مند بیان کرد:متاسفانه در هفته گذشته ۱۱ نفر نیز جان خود را براثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

 او تصریح کرد کرد: در آخرین به‌روزرسانی سامانۀ ماسک، تربت حیدریه در وضعیت قرمز و شهرستان‌های مه‌ولات و زاوه در وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

انتهای پیام//ا. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار