استاندار کرمان:

مکان‌های روباز ورزشی برای عزاداری محرم استفاده شوند

استاندار کرمان گفت: مکان‌های روباز ورزشی و آموزشی برای برگزاری مراسم عزاداری دهه محرم در اختیار هیات‌ها قرار داده شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی‌وند، استاندار کرمان، ۱۶ مرداد ماه در نود و سومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا به سخنان آیت‌الله رئیسی در ستاد ملی کرونا اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور شرایط فعلی و روند فعلی در حوزه اداره و مدیریت کرونا را کافی ندانست و اعتقاد داشت باید به حالت فعال تبدیل شود و تصمیمات جهشی‌تر و جدی‌تری گرفته شود.

استاندار کرمان به نکات تاکیدی رئیس جمهور مبنی بر اقناع سازی و صحبت با مردم و دخیل دادن آن‌ها در دستورالعمل های بهداشتی و ضمانت اجرای محدودیت‌ها اشاره کرد و افزود: با تاکید رئیس جمهور مقرر شد تا ظرفیت واکسیناسیون داخلی با قید زمان اعلام و واردات واکسن نیز افزایش یابد.

زینی‌وند اظهار کرد: با دستور آیت‌الله رئیسی، همه استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و ستاد‌های استانی ماموریت پیدا کردند که براساس تجربه یک سال و نیم گذشته، پیشنهادات و اقدامات خود در راستای فعال شدن مدیریت کرونا را دسته‌بندی و ارائه دهند.

استاندار کرمان از نماینده ولی فقیه در استان به واسط همراهی لازم در لغو برگزاری نماز‌های جمعه طی هفته‌های گذشته با توجه به شرایط بیماری تقدیر کرد و گفت: انصافا باید عنوان کرد که حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان بالاتر از دستورالعمل ها در کنار ستاد استانی مقابله با کرونا بودند.

او به ایام عزاداری محرم و صفر و دستورالعمل‌های ویژه آن اشاره کردو گفت: مکان‌های روباز ورزشی، آموزشی و در اختیار دستگاه‌ها در صورت تقاضای هیات‌ها برای برگزاری مراسم دهه محرم در اختیار آن‌ها قرار گیرد تا مراسم عزاداری در فضای باز برگزار شوند.

استاندار کرمان بازدید از هیات‌ها و اقناع سازی توسط سازمان تبلیغات اسلامی، تامین کامل نیاز استان به دستگاه‌های اکسیژ‌ساز با توجه به ظرفیت داخل استان را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار