تزریق اعتبار به ۴ طرح عمرانی مهم

نماینده مردم شهرستان‌ های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷۹۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی حوزه انتخابیه اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام موحد نماینده مردم شهرستان‌ های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعتبارات طرح‌ های عمرانی حوزه انتخابیه پیگیری و در این دیدار اعتبارات مورد نیاز برای چهار طرح عمرانی مهم اختصاص داده شد.

موحد سر جمع اعتبارات اختصاص یافته را ۷۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: ساماندهی مبلمان شهری و اجرای طرح زیباسازی ورودی‌ شهر‌های حوزه انتخابیه یکی از طرح‌های مهم است که تزریق اعتبار برای این طرح‌ها علاوه بر توسعه، رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.

او از پیگیری برای تخصیص اعتبار برای زیباسازی ورودی شهر دهدشت هم خبر داد و گفت: برای ساماندهی و زیباسازی ورود‌ی های شهر دهدشت ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات برخی طرح‌های عمرانی حوزه انتخابیه نیز خبر داد و افزود: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای سد کوهبرد، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل جاده‌های چرام، چاسخار به طسوج و سیلم به برفکون، و ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تداوم اجرای طرح آبرسانی به ۴ شهر دهدشت، چرام سوق، لنده و روستاهای در مسیر طرح سد کوثر اختصاص داده شد.

او سرجمع اعتبار اختصاص یافته در این دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی را ۷۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با تامین این میزان اعتبار این طرح ها بهره برداری می شوند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.