رضوانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احتمالا در معرفی کابینه به احتمال رای آوری آنها در مجلس توجه شده است

عضو جبهه پایداری درباره معرفی اعضای کابینه سیزدهم نکاتی را بیان کرد.

غلامحسین رضوانی عضو جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به معرفی اعضای کابینه سیزدهم توسط سید ابراهیم رئیسی در روز چهارشنبه گفت: در حال حاضر صرفا اسامی داده شده تا با مطالعه و بررسی بتوان در این باره تصمیم گرفت.

او با اشاره به غیب برخی از اسامی در کابینه، ادامه داد: به طور کلی و خوشبختانه با گذشت ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد نیرو‌هایی که توانمند باشند و بتوانند در کابینه نقش آفرین باشند خیلی زیاد است؛ بنابراین هر قدر هم که دقت شود تعداد محدودی می‌توانند در این کابینه حضور داشته باشند، در حالی که به جز آن‌ها هم افراد صالح کم نداریم و هر کس ممکن است که افراد دیگری را مد نظر داشته باشد، اما طبق قانون انتخاب با رئیس جمهور است.

رضوانی درباره حضور افرادی که ممکن است رای اعتماد لازم را نیاورند نیز بیان کرد: به طور کلی خوشبختانه قانون اساسی ما قانون بسیار مترقی است و سازوکار‌های لازم برای اینکه دقت شود و بهترین‌ها انتخاب شوند در قانون اساسی پیش بینی شده و از جمله این‌ها این است که معرفی توسط رئیس جمهور و بررسی و تایید نهایی و رای اعتماد به وسیله مجلس صورت خواهد گرفت؛ بنابراین به فرض اینکه مواردی در کابینه حضور داشته باشند که از توانمندی‌های لازم برخوردار نباشند در ایستگاه مجلس به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

عضو جبهه پایداری تاکید کرد: طبیعی است هرکس بخواهد کابینه را معرفی کند یکی از مسائل این باشد که به رای آوری با وزن خودش توجه کند.

این فعال اصولگرا درپایان بیان کرد: امیدوارم افرادی که معرفی شدند و بنا دارند که در تراز انقلاب اسلامی به انجام وظیفه بپردارند رای بیاورند و اگر خدای ناکرده موردی وجود دارد که در  شان  انقلاب اسلامی نیست با دقت مجلس اصلاح شود.

انتای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار