توسعه دهنده جدید اپل در راه است

اپل یک ابزار توسعه دهنده جدید برای آزمایش ویژگی iOS ۱۵ ارائه می‌دهد که ۵G را بر Wi-Fi اولویت می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت9to5mac؛ در ماه ژوئن شرکت گوشی سازی اپل اعلام کرد نسخه بعدی سیستم عامل محصول جدید خود، دارای ویژگی جدیدی است که  اتصال ۵G را از طریق Wi-Fi در دستگاه‌های سازگار اولویت بندی می‌کند. اکنون این شرکت ابزار جدیدی را برای توسعه دهندگان منتشر کرده، تا به آن‌ها اجازه دهد این ویژگی جدید را با برنامه‌های خود آزمایش کنند.
شرکت اپل می‌گوید: اکثر برنامه‌های iOS بهینه شده اند تا هنگام اتصال به ۵G سریعتر اجرا شوند و توسعه دهندگان را تشویق می‌کند تا همین کار را با برنامه‌های شخص ثالث انجام دهند.

توسعه دهنده جدید اپل برای چه کسانی طراحی شده است؟

پس از انتشار iOS ۱۵ در روز چهارشنبه، اپل  ابزار جدیدی را در دسترس قرار داده است که باعث می‌شود iPhone یا iPad همیشه اتصال ۵G را ترجیح دهد. البته، این ابزار برای توسعه دهندگانی طراحی شده است که باید نحوه رفتار برنامه‌های خود را هنگامی که دستگاه تصمیم می‌گیرد به جای Wi-Fi به ۵G متصل شود، آزمایش کنند.

توسعه دهنده  اپل
دستگاه‌های ۵G که از iOS ۱۵ و iPadOS ۱۵ استفاده می‌کنند، می‌توانند به طور خودکار اتصال از طریق ۵G را به جای WiFi در اولویت قرار دهند، هنگامی که عملکرد شبکه‌های WiFi که گاهی اوقات از آن‌ها بازدید می‌کنید کند است، یا هنگامی که به شبکه‌های وای فای اسیر یا ناامن متصل هستید. پروفایل ۵G ترجیح داده Wi-Fi ("نمایه") را در دستگاه‌های دارای سیستم عامل iOS ۱۵ و iPadOS ۱۵ Beta ۴ یا بیشتر نصب کنید تا احتمال مشاهده ترجیح ۵G نسبت به اتصالات Wi-Fi را افزایش داده و اطمینان حاصل کنید که منطق مسیر شبکه شما برای شرایطی که در آن ۵G ترجیح داده می‌شود. این ابزار را می‌توان به راحتی در مدل‌های سازگار iPhone و iPad با iOS ۱۵ beta ۴ یا بالاتر نصب کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار