را‌ه‌اندازی سرویس ویژه پست / مرسولات پستی خود را یک روزه ارسال کنید

شرکت ملی پست امکان جدیدی را فراهم کرده تا مرسولات پستی هموطنان با سرعت بیشتری ارسال شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرویس پست ویژه بین‌شهری با تعهد زمان توزیع که از سریع‌ترین خدمات پستی به‌شمار می‌رود، با هدف پاسخگویی به نیاز‌ها و صرفه‌جویی در وقت و رفاه حال هموطنان ساماندهی شده است.

این سرویس بین تمامی مراکز استان‌های کشور با استفاده از سریع‌ترین خطوط حمل و نقل و بهره‌گیری از موزعین ویژه دایر است و براساس آن مرسولات مشتریان حداکثر تا ظهر فردای روز بعد از تحویل به پست در مقصد و در نشانی گیرنده توزیع می‌شود. شرکت پست زمان فوق را تعهد کرده و در صورت تاخیر به امانت شما غرامت پرداخت می‌کند.

گفتنی است؛ بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ارتباطی برای اطلاع فرستنده از تحویل مرسوله به گیرنده و عودت رسید تحویل به گیرنده در صورت نیاز از جمله قابلیت‌های این سرویس است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
S
۱۵:۱۶ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
از این پست ویژه استفاده کردم و هزینه بیشتری نسبت به سایر سرویسهای پستی پرداخت کردم اما یک روزه نرسید که هیچ، ۲ روز طول کشید. در سایت شکایت پست نیز شکایت کردم اما پاسخ این بود. انشالله تا ۲ روز دیگر میرسد و وقتی مجددا درخواست پیگیری مجدد شکایت را در سایت زدم هیچ جوابی نرسید و در سایت هم رد درخواست نوشته شده بود. واقعا جای تاسف داره،
آخرین اخبار