آزادی ۱۹ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در لرستان

مدیر نمایندگی ستاد دیه در لرستان از آزادی ۱۹ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، توکل شاکرمی ،مدیر نمایندگی ستاد دیه در لرستان با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر ۲۴۸ نفر زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان هستند، اظهار داشت: با توجه به شرایط اخیر کشور و مواجهه بودن با همه گیری ویروس کرونا ستا دیه استان کمک‌های خیرین عزیز را از طریق پویش‌هایی که مجازی برگزار می‌شوند، دریافت می‌کند.

وی بیان کرد: برای انجام کار خیر و شرکت در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ضرورتاً نیاز به واریز مبالغ بسیار بالا نیست و حتی مبالغ خیلی کم هم می‌تواند در آزادی یک نفر و نجات یک خانواده مؤثر باشد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در لرستان افزود: نمونه این اقدام خیر کار ارزشمند هنرمند مردمی و محبوب کشورمان محسن چاوشی بود که با دعوت از طرفداران خود در فضای مجازی و اعلام شماره حساب ستاد دیه استان لرستان باعث شد هزار و ۲۴۰ نفر ظرف یک ساعت در این کار خیر شرکت کنند و مبالغ ریز و درشت خود را به حساب ستاد دیه استان لرستان و ریز کنند که باعث شد ۱۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان که کل بدهی آن‌ها ۲.۵ میلیارد تومان بود از زندان‌های استان آزاد شدند.

شاکرمی اظهار داشت: علاوه بر کمک این هنرمند محبوب، در این ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان خیرین هم استانی و هیئت‌های مذهبی با کمک و واریز نذورات به حساب ستاد دیه استان سبب آزادی ۹ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با بدهی بیش از یک میلیارد تومان شدند.

وی، ضمن اشاره به اینکه در مجموع از ابتدای محرم امسال تاکنون ۱۹ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در استان لرستان از زندان رهایی یافتند، گفت: در حال حاضر ۲۴۸ نفر زندانی جرایم غیر عمد با بدهی بیش از ۶۰ میلیارد تومان در زندان‌های استان هستند که ۸ نفر از آن‌ها خانم و مابقی مرد هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.