۲۰ مرکز سی‌.تی‌.اسکن بیماران کرونایی در مشهد دایر است

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای مشهد گفت: هم اکنون ۲۰ مرکز سی. تی. اسکن بیماران مبتلا به کرونا در مشهد فعال و خدماتشان تحت پوشش سازمان‌های بیمه‌گر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شاپور بدیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون سی. تی. اسکن بیماران کرونایی در۱۳ بیمارستان شامل امام حسین (ع)، هاشمی‌نژاد، امام رضا (ع)، قائم (عج)، موسی بن جعفر (ع)، ثامن الائمه (ع)، فارابی، شریعتی، طالقانی، مهر، رضوی، ناظران، اکبر و سه مرکز تصویربرداری به نام‌های رازی پرتو گستر (عارف)، پارسیان و نور و چهار درمانگاه شهید علی نجفی، امام حسین (ع)، قمر بنی هاشم (ع) و رضا انجام می‌شود.

او افزود: در حال حاضر مدیریت مناسبی در روند خدمات‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در سطوح سرپایی و بستری در حال انجام است و در قرارگاه عملیاتی نیز در صورت بروز هر گونه مشکل به صورت شبانه روزی نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین از تشکیل ۹ کمیته با مدیریت حوزه‌های مختلف به منظور رسیدگی و رفع موانع در راستای خدمات رسانی به بیماران کرونایی خبر داد.

بدیعی با اشاره به این که قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در دانشگاه از عاشورای حسینی به صورت شبانه روزی فعالیت خود را آغاز کرده است بیان کرد: در این قرارگاه کمیته‌های مراقبت و درمان؛ پشتیبانی‏، نظارت، پایش و ارزیابی؛ بهداشت؛ آمار و فناوری اطلاعات؛ دارو؛ رسانه و اطلاع رسانی؛ آموزش و دانشجویی و نیز مشارکت‌های مردمی و نیرو‌های جهادی با حضور مسئولان دانشگاهی و استانی تشکیل شده است تا بتوان بیش از پیش کیفیت و کمیت خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا را افزایش داد.

او با بیان این که دبیری قرارگاه نیز بر عهده دکتر محمد علی کیانی استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد است؛ تصریح کرد: تمام امور مرتبط با مدیریت بیماری کرونا فقط از طریق این قرارگاه انجام می‌شود و تمامی حوزه‌های دانشگاه برای خدمات رسانی به بیماران به صورت شبانه روزی در آمادگی کامل هستند.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.