رسانه‌های صهیونیستی: حزب الله معادله بازدارندگی را تا قلب مدیترانه گسترش داد

رسانه‌های صهیونیستی اعتراف کردند تل آویو از هدف قرار دادن نفتکش ایرانی و پاسخ کوبنده حزب الله به شدت واهمه دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، رسانه‌های صهیونیستی بطور مداوم درباره شجاعت حزب‌الله و بی اهمیت دانستن لفاظی‌های مقامات رژیم اشغالگر قدس صحبت کرده و معتقدند در صورت هدف قرار دادن نفتکش ایرانی که در راه لبنان است، حزب‌الله به شدت به آن پاسخ خواهد داد.

شبکه یک رژیم صهیونیستی در این خصوص گزارش داد: این یک هشدار به منظور جلوگیری از حمله اسرائیل به کشتی ایرانی و انجام عملیات نظامی است. معادله بازدارندگی فراتر از جنوب لبنان و به قلب مدیترانه رسیده است.

«یونی بن مناخم»، کارشناس صهیونیستی در امور ملت‌های عرب، تایید کرد که حزب الله معادله بازدارندگی را در قلب مدیترانه گسترش داده است.

بن مناخم گفت: اسرائیل می‌ترسد اگر در راه کشتی نفتی ایران قرار گیرد، بهانه‌ای برای دخالت حزب الله در جنگ احتمالی دریایی اسرائیل با ایران شود.

او در ادامه افزود: حزب‌الله پس از تقویت و اثبات معادله بازدارندگی در جنوب لبنان که دو هفته پیش با پرتاب یک سری راکت به سمت مزارع «شبعا»، صورت گرفت، اکنون در تلاش است تا معادله بازدارندگی در  قلب دریا را به عنوان یک عامل مهم معرفی کند.

او اضافه کرد: «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی خود در ۱۹ اوت در مورد احتمال حمله اسرائیل و آمریکا به کشتی ایرانی صراحتا هشدار داد.

پیش از این «سید حسن نصرالله» در سخنانی گفته بود: «کشتی حامل مواد سوختی مورد نیاز تا ساعاتی دیگر از ایران به مقصد لبنان برای پایان بخشیدن به بحران سوخت راه می‌افتد. کشتی نخست ما که از ایران می‌آید، حامل مازوت است که اولویتی بارگیری می‌شود؛ زیرا با زندگی مردم مرتبط است و این کشتی و سایر کشتی‌های دیگر که می‌آیند، به سلامتی به مقصد خواهند رسید. از لحظه آغاز حرکت کشتی ایرانی، ما آن را به مثابه خاک لبنان در نظر خواهیم گرفت. ما ذلت مردمان خود را نمی‌پذیریم».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
سلام بر رزمندگان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۰۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
درودخدابرشماکه محکم درراه خدمت به خلق خدا ایستاده اید.
آخرین اخبار